Zelda breath of the wild

Medlem
Zelda breath of the wild

Jag har lagt ner ytterligare några timmar i detta spel. Ju mer jag spelar det desto mer älskar jag det. Jag sitter med ett konstant leende och nyfikenhet.
Jag går runt och hittar sidouppdrag överallt och även ställen jag redan varit på ger mig ännu mer att göra. Det ger mig en större inblick i hyrule, dess historia och sedan vad som hänt på 100 år.

Jag kan börja med att säga att jag ska bara fokusera på ett uppdrag, men det slutar alltid att jag går åt motsatt håll
och hittar berg som tar mig till ett shrine eller så stöter man på en vandrare som helt plötsligt hoppar på dig.

Du vet aldrig vad som kommer komma upp, du sitter alltid på hel spänd medans den vackra världen är ögon godis.

Det jag gillar med detta zelda spelet är att det är så fritt, du kan klättra på nästan allt, du kan laga mat, du kan ha olika vapen, du kan göra potions, det är liksom du som bestämmer vad som är bäst för dig och din spelstil. Hästarna och djurlivet i sig är väldigt mysig och det gör ont att döda Bambi bara för att kunna laga din favorit mat.

Jag har köpt collectors edition utav strategi guiden och även beställt limited edition utav spelet. Detta blev snabbt en favorit för mig och då har jag knappt ens börjat spela det känns det som.

#blogg

1
Skriv svar