Söker PS3 CoD5 spelare, EoS

Inaktiv
Söker PS3 CoD5 spelare, EoS

Hej alla!

Funderar på hur många som skulle vilja vara sugen på att börja spela Elites of Sweden, EoS.

Vi har hållt på sen PS3n släpptes och haft ett antal hemsidor
Vi håller oss nu till http://www.elitesofsweden.se som tyvär just för tillfället är lite inaktiv.
zeramic är i USA och det är han som har hand om sidan så den kommer vara lite off ett tag.

Vi har haft EoS klanen i dem flesta stora spelen till PS3.

Spelen som vi kommer spela med klanen i framtiden, är CoD6, KZ2 med fler, (beroende på hur bra spelen blir)

Nu speler jag CoD5 och söker aktiva spelare. Fördel om du är duktig

Kraven är få, bara att vara aktiv.
Åldergränsen är på kring 15 - 100 år. Vi håller inte så hårt på ledarpositionerna utan alla som pratar med mig innan kan fixa matcher och bjuda in folk.

Är ju en fördel att vara duktig men det är inge måste, jag själv håller mig till en nivå på 2.35 kills per deaths.

Headset är också bra, använd bara om du inte är sån som skriker och pratar folk i munnen.

Så är det bra om alla försöker bjuda in alla från klanen som man ser spelar samtidigt som en, men är man upptagen med något viktigt så är det inget krav.

Vi har förut haft klanen i många spel sammtidigt och då hade vi över 60 medlemmar, men nu håller vi oss till ett spel åt gången, just nu är det CoD5, Men vi träffas och "party" spelar i LBP, R2, Saints Row 2 med fler

1
Skriv svar