Hjälp med surfning

Medlem
Hjälp med surfning

Hejsan!

Jag har nyligen upptäckt surfmodden i CSS och tycker det är en trevlig omväxling. Men jag skulle behöva hjälp med surfandet, hur jag än gör så flyger jag inte särskilt långt när jag skall från en ramp till en annan, är det någon som har några tips?
Jag hamnar just nu mest i fängelset.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Försök snärta till med musen innan du kommer till slutet av rampen, försök komma till toppen av rampen och där med kan du flyga hyfsat.


signatur
Medlem

Tack för tipset Blake, skall testa detta.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Neeeehe, alltså jag har svårt med det där att få flyt i hoppen. Ser en del andra hoppa 10-20 meter högre än mig till platser och portaler och ha 10-tal meter tillgodo medans jag brukar vara nån meter för lågt. Är det en erfarenhetsgrejj med hur högt man kan flyga osv? *förvirrad


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

träna på surf_egypt eller liknande enkel tills du känner att du kan gå över till snäppet svårare banor osv..


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Du vet väl vilka knappar man surfar på?


signatur
Medlem

Surf på CSS är helt sjukt kul har lirat 1.5 år på Surf_greatriver , min lillebrorsa visa hur man gjorde först och så fort du kmr in i det blir det grymmt lät att få flyt i det, specca nån "bra" på servern så ser du lite va han använder för teknik t.ex. och lira 'surf_greatriver' FFs ;D ^

Medlem
Skrivet av Blake:

Du vet väl vilka knappar man surfar på?

Jo, det är väl A och D?

Sedan har jag svårt med höjden fortfarande, försöker med det där "knixandet" precis vid hoppens slut och det fungerar sådär hähä.

Men ibland ser jag gubbar som surfar med en jeekla fart och som hoppar högt o långt och kan hålla på så i oändlighet på vissa banor som går som en karusell så att säga.
Hm, får försöka snart igen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Håll in CTRL när du surfar. - Det var mitt tips!


signatur

www.GetUP.3w.se - Ett spel forum!

Medlem
Skrivet av mILLL:

Håll in CTRL när du surfar. - Det var mitt tips!

Tack, skall testa. Vad gör CTRL exakt? Tack för tipset också.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

mitt tips är att du alltid ska surfa dig nedåt till kanten och hålla dig där , det är då du får upp farten ,

1
Skriv svar