Medlem
MC

Är det någon här som är med i FRICK Mercenary Coalition ?

Är fett jävla sugen att joina dom


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

FRICK MC är det samma sak som MC(Mercenary Coalition) eller är det några som rippat off MCs namn?


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Matelm:

FRICK MC är det samma sak som MC(Mercenary Coalition) eller är det några som rippat off MCs namn?

nä, det är frick MC. asså Mercenary Coalition corpet..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Nope, AXE all the way

Inaktiv
Medlem

Hah vi är inte döda, minskat i antal men inte döda.
Vi lämnade impass och har förflyttat oss en del. Fountain är mitt hem för tillfället. Det och empire wars
Vi pangar på goons och andra trevliga icke blå

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Hah vi är inte döda, minskat i antal men inte döda.
Vi lämnade impass och har förflyttat oss en del. Fountain är mitt hem för tillfället. Det och empire wars
Vi pangar på goons och andra trevliga icke blå

Som typ razor

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

Det verkar ju vara väldigt mycket folk i fountain just nu. Razor, Bruce, R i s e, BoB, Ev0ke, 0utbreak, Pandemic Legion, Goonswarm, Hun Reloaded, The Sphere Confederation, Styx, Sons of Tangra.

Låter riktigt kul.

Fix, morsus mihi (delvis) Deadly Addiction, Knights of the Southern Cross, IAC, RED, eXceed Inc.

Medlem

Plus alla piratcorps och enskilda corps som glider omkring

Inaktiv
Medlem

Inte mycket tror jag.. MC klarar sig rätt bra själva. Dom är inte direkt beroende av bob. Visst deras senaste uppdrag har ju varit åt bob, men det är ju bara att dom börjar plocka uppdrag från andra för att få in pengar.

Om bob dör dock så vet man ju aldrig vad som händer med eve..
Vem ska spela stora stygga vargen då? goons? hah ;D

Roliga är ju att man knappt ser bob.. Vi sitter i fountain men vi möter sällan bob.. Heh dom gånger det kommer fiender så är dom bara på igenom resa till nåt annat system.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Inte mycket tror jag.. MC klarar sig rätt bra själva. Dom är inte direkt beroende av bob. Visst deras senaste uppdrag har ju varit åt bob, men det är ju bara att dom börjar plocka uppdrag från andra för att få in pengar.

Om bob dör dock så vet man ju aldrig vad som händer med eve..
Vem ska spela stora stygga vargen då? goons? hah ;D

Roliga är ju att man knappt ser bob.. Vi sitter i fountain men vi möter sällan bob.. Heh dom gånger det kommer fiender så är dom bara på igenom resa till nåt annat system.

BoB finns inte!

Och MC kommer förbli röda som det låter från goons, rzr, kos etc just nu

Medlem

Förstår man ju lite.. Så mycket som MC har gjort mot goons o rzr kan man inte förvänta sig att dom ska sätta dom blå

1
Skriv svar