Medlem
Quake 2 bottar

haj!
dags att damma av gamla q2 och börja spela lite igen. sitter tyvärr inte huvuddelen av tiden framför en dator med internet så skulle behöva lite bottar att spela mot. har sökt ganska frenetiskt och har bland annat kommit fram till, med stor irritation, att fragzone inte har några bottar liggande till just q2.

så jag vädjar! någon som har reaperbot, eliminator eller motsvarande liggande? posta en länk eller dylikt, jag skulle verkligen uppskatta det!

tack på förhand...

Medlem

Via vår vackra hemsida hittar du en länk till FTP-servern. Väl inne på FTPn så finns det en Q2-katalog och direkt i den en katalog som heter "bots". Där ligger alla gamla hederliga bots som t.ex. eraserbot, gladiatorbot etc. Botta lugnt.

nj
Medlem
Skrivet av |eG|Jyx:

Via vår vackra hemsida hittar du en länk till FTP-servern. Väl inne på FTPn så finns det en Q2-katalog och direkt i den en katalog som heter "bots". Där ligger alla gamla hederliga bots som t.ex. eraserbot, gladiatorbot etc. Botta lugnt.

Men, 3zb2 saknas ju, har för mig det var den "bästa" bot-varianten att spela mot.

Medlem

Tack så mycket för länken!
laddad flertalet av bottarna, ska bara kopiera över till andra datorn och testa!

tack igen för hjälpen!

Inaktiv

jag som ska tacka

1
Skriv svar