Testa Warhammer Online
Hejsan alla Warhammer spelare
Den senaste tiden har jag tillbringat en del tid på att kolla in Warhammer.
Enligt mig tycker jag det verkar vara ett roligt spel, och älskar spel med mycket pvp.
Men innan jag köper spelet så skulle jag hemskt gärna vilja testa det. Har ingen lust att slänga ut 450 kr på nått som jag inte ens tycker om.
Så om jag har fattat det hela rätt så finns det ännu inga typ "10 days free trial" att testa spelet med.
Men däremot så skall man få med 3 st friend codes när man köper spelet.
Så jag undrar helt enkelt om det finns nån vänlig själ där ute som skulle kunna dela med sig av en sådan friend code, så att jag skulle kunna testa spelet
Tack på förhand
/ Ep1c
Jag är också en intresserad av detta. Att få prova spelet innan man köper det vore helt enkelt adekvat.
Att betala 450kr är att gå till överdrift ehuru man finner spelet på cdon för dryga 199kr. Använd Prisjakt.se eller dylikt för att finna det billigaste alternativet.
/Lambert
Jag är också en intresserad av detta. Att få prova spelet innan man köper det vore helt enkelt adekvat.
Att betala 450kr är att gå till överdrift ehuru man finner spelet på cdon för dryga 199kr. Använd Prisjakt.se eller dylikt för att finna det billigaste alternativet.
/Lambert
Okej hade inte kollat runt så jätte noga på priserna än, 200 kr är väll inte så farligt men hade gärna testat spelet innan ändå.
/Ep1c
Finns ingen trail som det är nu, om du gillar pvp och i det här fallet RvR borde du inte bli besviken.
Tada! Nu finns det recruit a friend koder, ni kan få varsin 7dagars och jag får 30 dagar speltid om ni fortsätter (Av mythic altså) , vad tycks?
Öhm, är inte eltharion den största? Www.waralytics.com
Öhm, är inte eltharion den största? Www.waralytics.com
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=2403...
Då var jag visst ute och cyklade. Stannar nog på eltharion då jag vill ha open rvr
Hur är warhammer nu förtiden egentligen? Spelade 1 månad drygt efter release men slutade. Kändes som alla försvann på servern en efter en.. kom upp till R24 bara och det var en öken. Spelet var helt perfekt i Tier 1 fullt med folk och alla PQ's var befolkade, men sen kände man sig förbannat ensam =P känslan var lite seg också.. comabt var "sluggish" och lite laggig. hittade aldrig riktigt någon spelglädje. Har det blivit mkt förbättringar på sistonde?
Har precis subbat igen efter att i princip klarat av WoTLK..
Riktigt roligt, och nu med min fav Black Guard (som iof suger enligt statistiken på r40)
Karak-Azgal är väl poppulerad och det händer rvr hela tiden efter lunch typ.. riktigt roligt, och med alla nya prylar på G ser jag faktist en framtid för WAR..
Skillnaden nu och vid release är att folket spenderar mycket mer tid i orvr zonerna. När jag lvlade min main körde i princip alla enbart scenarios och pve.
Jag är på karak-Hirn som tydligen är servern med lägst befolkning nu och ändå kan man nästan alltid hitta ett warband å röja med i alla tiers.
Jag gillar hela warhammer konceptet, men jag är rädd att jag kommer tröttna på vägen till R40 om ingen kör pq's o det är tomt.
Hur är förresten Empire tanken? Slutade strax innan dom kom in i spelet.
Spelar inte som Order, så kan inte svara för den sidan. Men på Destruction så kan man allt som oftast hitta några att köra PQ med. Detta då många quests tar spelare ut i PQ-områden. Det finns även en hel del RMs som lockar med trevlig gear vid hög INF, så det är många som gör PQs för det också.