Testa Warhammer Online

Inaktiv
Testa Warhammer Online

Hejsan alla Warhammer spelare

Den senaste tiden har jag tillbringat en del tid på att kolla in Warhammer.
Enligt mig tycker jag det verkar vara ett roligt spel, och älskar spel med mycket pvp.
Men innan jag köper spelet så skulle jag hemskt gärna vilja testa det. Har ingen lust att slänga ut 450 kr på nått som jag inte ens tycker om.

Så om jag har fattat det hela rätt så finns det ännu inga typ "10 days free trial" att testa spelet med.
Men däremot så skall man få med 3 st friend codes när man köper spelet.

Så jag undrar helt enkelt om det finns nån vänlig själ där ute som skulle kunna dela med sig av en sådan friend code, så att jag skulle kunna testa spelet

Tack på förhand
/ Ep1c

Medlem

Jag är också en intresserad av detta. Att få prova spelet innan man köper det vore helt enkelt adekvat.

Att betala 450kr är att gå till överdrift ehuru man finner spelet på cdon för dryga 199kr. Använd Prisjakt.se eller dylikt för att finna det billigaste alternativet.

/Lambert

Inaktiv
Skrivet av Lambert002:

Jag är också en intresserad av detta. Att få prova spelet innan man köper det vore helt enkelt adekvat.

Att betala 450kr är att gå till överdrift ehuru man finner spelet på cdon för dryga 199kr. Använd Prisjakt.se eller dylikt för att finna det billigaste alternativet.

/Lambert

Okej hade inte kollat runt så jätte noga på priserna än, 200 kr är väll inte så farligt men hade gärna testat spelet innan ändå.

/Ep1c

Medlem

Jag står på din sida gällande det här, ehuru man borde få testa spelet innan man köper det.

Medlem

Finns ingen trail som det är nu, om du gillar pvp och i det här fallet RvR borde du inte bli besviken.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tänk också på att du får även med en månad betald speltid när du köper spelet för 200kr..
det är ett kap!

Medlem

Tada! Nu finns det recruit a friend koder, ni kan få varsin 7dagars och jag får 30 dagar speltid om ni fortsätter (Av mythic altså) , vad tycks?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag köpte collector's edition nyligen på diskshop.se för 278 kronor eller liknande inklusive frakt... mycket nöjd!

Inaktiv

Du har PM v1ctory

Är nämligen också ute efter en trial-nyckel.. även om jag redan beställt spelet, för med trial kan ja börja spela innan ja får spelet

skicka till christofer.lindkvist@gmail.com

Medlem

Jag har också nappat på war collector's edition från diskshop.se, fast när jag beställde var det fri frakt

Medlem
Skrivet av Celebron:

Jag har också nappat på war collector's edition från diskshop.se, fast när jag beställde var det fri frakt

Jo, det var tydligen någon vecka efter att jag köpt det som det blev fri frakt... en kompis köpte det då... Mycket mycket prisvärt! Även med frakt

Medlem

Kör spelet atm älskar det riktigt awesome gillar du PVP så kan du inte bli jag upprepar INTE bli besviken på det här spelet jag gillade inte pvp förns jag började med Warhammer nu älskar jag det!

BTW börja lira på Dragonback största EU servern.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Öhm, är inte eltharion den största? Www.waralytics.com


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag kör karak-azgal o det e precis lagom mycket folk=)

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Öhm, är inte eltharion den största? Www.waralytics.com

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=2403...

Medlem

Då var jag visst ute och cyklade. Stannar nog på eltharion då jag vill ha open rvr


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Hur är warhammer nu förtiden egentligen? Spelade 1 månad drygt efter release men slutade. Kändes som alla försvann på servern en efter en.. kom upp till R24 bara och det var en öken. Spelet var helt perfekt i Tier 1 fullt med folk och alla PQ's var befolkade, men sen kände man sig förbannat ensam =P känslan var lite seg också.. comabt var "sluggish" och lite laggig. hittade aldrig riktigt någon spelglädje. Har det blivit mkt förbättringar på sistonde?

Medlem

Har precis subbat igen efter att i princip klarat av WoTLK..

Riktigt roligt, och nu med min fav Black Guard (som iof suger enligt statistiken på r40)

Karak-Azgal är väl poppulerad och det händer rvr hela tiden efter lunch typ.. riktigt roligt, och med alla nya prylar på G ser jag faktist en framtid för WAR..

Inaktiv

Men hur ser Tier 2-3 ut? Är det helt öde? Man spenderar ju ändå en hel del tid där.

Medlem

Skillnaden nu och vid release är att folket spenderar mycket mer tid i orvr zonerna. När jag lvlade min main körde i princip alla enbart scenarios och pve.

Jag är på karak-Hirn som tydligen är servern med lägst befolkning nu och ändå kan man nästan alltid hitta ett warband å röja med i alla tiers.

Inaktiv

Jag gillar hela warhammer konceptet, men jag är rädd att jag kommer tröttna på vägen till R40 om ingen kör pq's o det är tomt.

Hur är förresten Empire tanken? Slutade strax innan dom kom in i spelet.

Medlem
Skrivet av sprengkoet:

Jag gillar hela warhammer konceptet, men jag är rädd att jag kommer tröttna på vägen till R40 om ingen kör pq's o det är tomt.

Hur är förresten Empire tanken? Slutade strax innan dom kom in i spelet.

Spelar inte som Order, så kan inte svara för den sidan. Men på Destruction så kan man allt som oftast hitta några att köra PQ med. Detta då många quests tar spelare ut i PQ-områden. Det finns även en hel del RMs som lockar med trevlig gear vid hög INF, så det är många som gör PQs för det också.

Medlem

PQs är inte lika populära som Pvpn, men är du med i en bra guild brukar man kunna hitta folk å lira med.

Har en Knight alt men han är bara r18 tyvärr. Men jag gillar klassen än så länge iaf, det är riktigt utmanande å köra den klassen "rätt"

1
Skriv svar