Vilka filmer har ni somnat till?

Medlem
Vilka filmer har ni somnat till?

Efter att ha läst den här artikel och frågat mig själv. Är det möjligt! Hon ljuger! Så kom jag själv på att jag somnat till SWAT. Ett riktigt bra sömnpiller var den Fast lite kasst kändes det efteråt för min polares flickvän hade bjudit på fribiljetten o så... ehm. :$

Ni då? Har någon film varit så fruktansvärt ointressant att ni blackoutat?

Medlem

Nä, har bara somnat om jag legat skönt och varit trött!


signatur

Wai

Medlem

Brukar ofta slå på filmer innan jag går och lägger mig för att sedan somna till dem. Filmer fungerar ganska bra som sömnpiller för mig om jag har sett dem innan.

Sagan om ringen har blivit mitt främsta vapen mot sömnlöshet, inte för att dem är dåliga, men för att jag har sett dem så sjukt många gånger. Somnar nästan direkt!

Medlem

Har somnat till Troja 2 gånger (forfarande inte sett klart den), Max Payne och Resident Evil Degeneration som jag kommer på nu.

Medlem

Har hänt otaliga gånger måste jag säga. Svårt att ge nåt speciellt exempel just nu faktiskt. Somnat till det mesta, t.o.m. min favorit Terminator 2.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Somnar alltid till film, då jag brukar titta på film innan jag går och lägger mig.. kommer typ tio minuter varje kväll


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Oj, så ni säger det!? Ni får se till att vara pigga jeuh. Ladda upp med kaffe (om man inte jobbar dagen efter d.v.s.) eller leta fram en nån riktigt obekväm stol/pall som direkt eliminerar problemen?

Eschricht: När du säger så låter det som att du gjort om filmerna till en godnattsaga... och då låter det i.o.f.s. inte lika märkvärdigt längre antar jag

Medlem

Jag har aldrig somnat på grund av någon film, utan för att jag har varit trött.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Slocknar till film när jag blir medvetslös av trötthet.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Aldrig somnat till film eller tv, hajar inte hur folk lyckas


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Nä, har bara somnat om jag legat skönt och varit trött!

typ så


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av unix:

Slocknar till film när jag blir medvetslös av trötthet.

Det är lite tvetydigt där. Var det filmen som gjorde dig så trött eller det gamla hederliga jobbslitet, eller vakenhet överhuvud taget tar ju kål på en till slut :p?

Bravo Ice! Cred till dig

Medlem

Hur kan man INTE somna till filmer? Ultimata sömnpillret ju!

Hur som helst... dåliga skräckisar framförallt somnar jag alltid till.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

tror inte att jag har somnat nån gång till nån film.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Aldrig somnat till film eller tv, hajar inte hur folk lyckas

samma för mig. kan inte somna när tv:n är på bredvid. tyst och kolsvart får mig sömnig.


signatur

Rawr

Medlem

Har någon förbannelse som gör att jag ej kan somna hur trött jag än är när jag ser på film. Enda gången jag somnat under en "film" var när jag såg en filmatisering av Hamlet från 80-talet, dock hade jag en period då jag hade väldigt svårt och sova och hade varit vaken i 60+ timmar.

Medlem

skulle se på moby dick en gång men somnade ungefär i mitten av den, när jag skulle se den igen efter några veckor så somnade jag då också...

Medlem

Jag somnade till Mulholland Drive. Bra film, men jag var sjuk och trött. Jag vaknade i tid till att se den sista tredjedelen av filmen, nyvaken och febrig. Jag trodde jag hade blivit galen och fått psykos.

Ni som har sett filmen bör ha sympatier för mig.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Somnar ofta till filmer oavsett hur bra dom är. Tycker det är grymt avslappnande och soffan är så jäkla skön att det räcker med att luta sig tillbaka i den i 10 min så somnar jag.

Senast var i lördags till RocknRolla.

Medlem

Somnade (eller ja, måste ha gjort det iaf) till första Dödligt vapen, och vaknade i eftertexterna, Det roliga var att jag inte fattade att jag somnat utan tänkte "Shit, vad kort filmen var". När jag såg om den någon vecka senare blev den plötsligt avsevärt längre och intressantare.


signatur

Videomupp

Medlem

Har somnat 5 gånger till Narnia ... Det är den tråkigaste film jag nånsin sett , var helt utvilad och bestämde mig att jag skulle se Narnia , sov efter 10 min

Medlem

Somnade till amerikanska versionen av The Grudge, så dålig


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Plocka fram en film ur min samling och jag har förmodligen somnat tittandes på den. Jag har alltid film/tv på när jag skall sova - tystnaden och mörkret släpper fram demonerna.

"yes, satan?"
/Ace Ventura, Pet detective


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag har väldigt svårt att somna till film. När jag ser på en film engagerar jag mig i det och då kan jag inte somna, oavsett om filmen är bra eller dålig.

Medlem

Somnade till 300. Vet dock inte om den var så dålig eller om jag bara var trött...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Har somnat mitt i star wars episode 3 och sagan om ringen ep1. Var visserligen andra gången jag såg bägge men fyfan vad dom är tråkiga. Kommer nog aldrig se på sagan om ringen filmerna igen.

Varenda gång min brorsa kommer och hälsar på ska han tvunget sätta på akira när vi kommer hem från krogen och ska däcka.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Japp. Senast var Sweeney Todd.
Fyfan vilken usel film.

Medlem

Somnade till en film som gick runt 4 på natten för ett tag sen, om det räknas


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

De allra flesta Svenska filmer. Allt ifrån Beck till Änglagård och Mannen i graven bredvid (fråga mig helst inte varför jag ens "sett" dom).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Somnade till den första Harry Potter filmen på biografen, måttligt pinsamt, men därefter också en lika pinsam film. Undrar om jag inte slumrade till under en av LOTR filmerna på bio, haha


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

12
Skriv svar