Medlem
AOC War Mammoth

Tjenare 8)

Bokade mitt Age of Conan och som dom flesta vet som får man en War Mammoth eller ?noshörning? i vilket fall så avbokade jag det sen men fick endå min Mammoth hem.

Sennare idag så gick jag ner till EB Games och köpte Age of Conan och fick en till War Mammoth så nu har jag två War Mammoth så tänkte att jag kunde kasta ut en till någon trevlig medlem här på Fz.se.

Vet inte om det fortfarande funkar och slänga in sitt bokade mount men den som vinner kan ju i alla fall försöka...

Så skriv en motivering till varför just du ska vinna denna War Mammoth så kanske du får en

(Ger ut Mammothen runt 18:00 idag!)
GL;)

Vinnare : Cane han kommer få Mammothen på Lördag eller Söndag då jag kommer hem

Gratz!:heart:

Medlem

tror alla har en mount nu=P.. skulle dock vara soft om det var den där andra med ett horn...

Medlem
Skrivet av lordsinner:

tror alla har en mount nu=P.. skulle dock vara soft om det var den där andra med ett horn...

Mjoo skulle själv vilja ha den där "noshörningen" eller vad det är

Medlem

Om det går hade jag gärna tagit den. Förbokade spelet + dator på komplett igår men verkar inte som jag fått någon key :/ Vet inte om det var bara för "fick" spelet till datorn eller om de slutade skicka ut nycklar minuten innan jag beställde allt ( jag såg att de hade förbokningserbjudande på det iaf).
Känner mig lite så där halvlurad så hade varit jävligt trevligt om man kunde få det

QRT
Medlem

jag skulle ha sex med den

Medlem

Jag har en Papput... de kanske kan umgås så de slipper dö ut?

Gen
Medlem

Sett båda och Mammuten är kolossal. Noshörninen är inte lika "hög" men dock längre Tydligen ska det gå att putta iväg folk när man rider fram. Har man tur så finns det vatten i närheten

Hmm var är den då?! Har ju aktiverat min retail.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

Hmm var är den då?! Har ju aktiverat min retail.

Kan inte använda mounts förän level 40

Medlem

För att min polare skryter hela tiden om sin drinking cape, så medan han precis kommit dyngfull från baren står jag utanför med min stora mammut och kelar.

Medlem

har jag rätt eller kommer det finns bara 3 olika mouts i spelet?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

det finns typ 20 olika hästar så =P

1
Skriv svar