Fem Stycken snabba AoC Frågor.

Inaktiv
Fem Stycken snabba AoC Frågor.

Tänkte bara fråga nåra snabba frågor.

1. Är världen stor? Störe eller mindre än wow? om det går att jämn föra.

2. Går det att Solo questa up till 80? eller måste man ha party sen senare?

3. Finns det typ spell damage för mages? Menar då Demonologist.

4. Finns det många dungeon/instance?

Sen sista frågan ;D 5. Har dom många server? Hur många Player kan man spela på en server tror ni?

EDIT: Det jag menar med Spell damage är, om man kan hitta gear som ger att spellsen blir bättre, som på wow typ, att man får 24+ Fire damage. Om ni förstår vad jag menar


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Inaktiv

1. Större.

2. Ja det går absolut att köra solo hela vägen.

3. Förstår inte riktigt vad du menar, man om jag förtår dig rätt så ja, Demonologist har magier som göra mycket skada.

4. Ja, dock inte lika många som i T.ex World of Warcraft.

5. Ingen aning faktiskt.

Medlem

Har hört att världen är mindre än WoW


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem

Slänger in min fråga här också ^^

Vilken nyckel ska jag regga med? Sitter här med både min pre-order nyckel och min collectors edition nyckel. Båda går att regga med, och båda ger olika grejjer.. Jag vill ju ha allt, men hur fan då?

Edit: Reggade med pre-order nyckeln först, därefter kan man regga med andra nyckeln efter man skapat kontot.

Medlem
Skrivet av dosman:

6. Hur lång tid tar det att nå max level?

7. Vad för sorts PvP existerar för stora grupper spelare? Finns det territorium man kan ta över eller är det som WoW med battlegrounds?

6. Det finns 20 st som är lvl 60 redan

7. BG (CTF och någon till) och Sieges (Du anfaller andra guilders battlekeeps, 48vs48 )


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

finns minst 1 lvl 80 på fury servern

rav
Medlem

Jag har hört att det ska finnas en ras vid namn Cyclops, men hemsidan verkar inte ha ngt om detta. Finns det fler raser i spelet som inte står på deras sida tro?

Medlem
Skrivet av Lurifix:

Jag har hört att det ska finnas en ras vid namn Cyclops, men hemsidan verkar inte ha ngt om detta. Finns det fler raser i spelet som inte står på deras sida tro?

Nej, finns ingen ras kallad cyclops som är spelbar.

Sedan lite om levling. Går snabbt ifall man vill levla så snabbt som möjligt(första level 80 på servern Fury kommer förmodligen inom närmsta timmen) fast ifall man kör mer "normaltempo" så som jag gör så går det lite snabbare än WoW.

Medlem

Man kan faktisk se GM´s, vilket dom borde fixa. Funcom själv har sagt att det inte finns någon lvl 80 än.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar