Medlem
Grattis

Mig själv som för en tid sedan var i Gävle och fyllde 23 måndagen efter!

Helt sjukt va tiden går, snart har vi spelat Quake två i 10år!

Passar på att berömma FZ som är lite yngre än mig.

Sen skulle jag villja passa på att gratta Stuff som fyller år 2a Mars!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Inaktiv

Intresseklubben antecknar...

Medlem

Tack, betyder otroligt mycket att ni uppvaktar mig på en meninslösdag som att fylla 23.

Får passa på att gratta [HOR]Steed som fyller år nu 12:e Mars samtidigt! Grattis Jörgen!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av Wimp:

Tack, betyder otroligt mycket att ni uppvaktar mig på en meninslösdag som att fylla 23.

Jag får retroaktivt gratulera dig och din bror på födelsedagen http://web.telia.com/~u88706207/smileys/blombukett.gif


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Ja just ja, ni var ju fjårtisar när vi lirade tillsammans... hehe grattis mannen! tankat moppen för sista gången?


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av MaxH:

Ja just ja, ni var ju fjårtisar när vi lirade tillsammans... hehe grattis mannen! tankat moppen för sista gången?

Vatusan säger du, jag var ju 16år eller nått sånt. Kanske till och med 17!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

vafan gjorde du i jävle då? tyckte jag såg dig ligga på soffan o darra om nätterna, i dimman - var det dig jag såg?

Medlem
Skrivet av denbästaantisocial:

vafan gjorde du i jävle då? tyckte jag såg dig ligga på soffan o darra om nätterna, i dimman - var det dig jag såg?

Den dimman du pratar om anti, är det nog inte så många som upplevt än på detta forum

Inaktiv
Skrivet av Butcha:

Den dimman du pratar om anti, är det nog inte så många som upplevt än på detta forum

Dimman i Lützen 1632 kanske kan konkurrera


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

så jävla dött forum, vi snackar UTDÖTT

Inaktiv

jag ser på datumet att du skojar roger!

Medlem

nu ska vi inte vara sån

Medlem

Plz, det känns jävligt onödigt att ni spammar en massa OT Håll er till tråden, annars ringer jag Scab^


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Ero
Medlem

den grå...


signatur

Varit medlem längre än dig.

1
Skriv svar