Inaktiv
Help!!!

Heej. Hur kan man ställa in elr titta temp ang grafikkort? Kör med Geforce 8800 GT och har problemet att spel som Call of duty 4 elr Pure hänger sig konstant, blir stilbild och man hör bara ljud. Så man blir tvungen att stänga av datorn. Inga problem när jag ska titta på film, lyssna på musik m.fl. men just när jag ska börja spela så blir det samma problem. Har nyaste uppdateringen till grafikkortet, ringt support men dem säger att allt borde fungera, men som vanligt så brukar ju inte dem bry sig! Kör med windows vista, köpte datorn i juli för 12 papp så borde inte krånga...

Plz om det är någon som har haft samma problem elr hur jag kan åtgärda detta, ge mig gärna tips! Håller snart på att slänga ut datorn genom rutan!

TACK!

Virre

Inaktiv

fryser den direkt?

borde ta bort både cpu och gpu, göra rent och sätta på ett TUNNT jämnt lager arctic cooling kylpasta.

är bryggorna bra kylda?


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Tempen kan du kolla med t.ex speed fan: www.almico.com/speedfan.php


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Vad har du för nätaggregat?

Medlem

HWMonitor kan också vara ett alternativ.

Medlem

jag hade samma problem för någon dag sedan, men det hände när jag stängde av ett spel. Blev helt förvånad. sen när jag startade datorn hade den resetat en sektion av min hårddisk.
Kan vara windows vista.

1
Skriv svar