Covering system i KZ2 MULTIPLAYER Bra/Dåligt?

Inaktiv
Covering system i KZ2 MULTIPLAYER Bra/Dåligt?

satt och lästa om att dom som gjort KZ2
(glömmt va dom heter i detta nuet)
Tesstade jusst lite multiplayer, det stog inget om storleken på banorna eller vilka sort spel typer som ska finnas.

DÄRIMOT stog det nått annat välldigt intressant.
Dom tesstade en bana som hette Road Block.
Och bara nammnet låter som det kan bli ganska tunga strider.

Va jag har uppfattat det som så är en Road block nässtintill en "bottleneck" nånstanns på en väg.
Och här e då min fråga nu.

I R6V så är covering systemet optimalt.
Utan det så skulle det bli för mycket cs över det hela och charmen av att vara ensam kvar under en Survive match lär ju inte bli lika gripande.
(i alal fall va jag tycker )

DÄrimot om banorna (som jag tror ) e STÖRRE en R6V jällande KZ2 så kanske det inte behövs.
Jag menar, Ändera så låter dom det inte vara och det blir mera Bf2 stil.
( som på ett sätt e välldigt roligt )
Men på ett annat sätt välldigt tråkigt.

I mitt tycke så längtar jag efter storslagna strider där människor gömmer sig överallt där dom kan, och eftersom det är så stora banor så e det mycket teamwork som jäller och man sticker ut på flanking missions och saker..

jag e delad för det hära me covering så för mig så är vilket beslut dom än tar bra.
Men hällst ( om jag måste välja ) så är covering system roligare.

Dom har även snackat om medics ska ingå under pnline spelandet.
Men det finns det inte så mycket fakta om så jag återkommer när jag vet mera.

Inaktiv

cover system i multiplayer är värdelöst.

specielt i RB6:V då det är i 3rd person och man har fri sikt medans den man snart kommer skjuta inte har en chans att se dig..
vilket resulterar i att RB6:V matcherna handlar om att 7 personer dödar varrandra och 3 sitter och campar i nått hörn med cover i 10 minuter medans man blir tvungen att spectatea.

i KZ2 var väll cover fortfarande i fps läge?
så man vet ju aldrig om de kommer nån bakom en eller så..
kanske kan funka

men orka spela KZ2 online när warhawk finns

Medlem

Hur är det med stavningen Black_Dimond? Till och med ditt nick är felstavat

Inaktiv

dyslexi e svaret

Inaktiv
Inaktiv

Jag måste säga att jag gillar coveringsystem, men vet dock att det utnyttjas helt fel i typ R6: LA. Men om man kör first-person så kan det nog funka.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

1
Skriv svar