Inaktiv
Be A Pro - Spel

EA Canada utlovade ett väldigt bra
Be A Pro - Season läge. (FIFA 09)
Men jag tycker att på PC så är det verkligen skit (dock ska jag köpa det till 360).

Jag skulle vilja ha ett spel då man kan få förklara kontrakt och bli såld till andra klubbar, köpa bilar , hus, få en flickvän.
(Kanske lite krävande av mig men jag har ju inte sagt att jag vill ha det i 3D, kan ju vara en text med frågor så får man svara och så.)

Det skulle ju vara en jävligt bra affärsidé tycker jag men dom har inte kommit på nåt sånt än.

Det kanske bara är jag som vill ha det, vad tycker ni andra?

Inaktiv
Medlem

Personligen tycker jag att det är en dålig ide... Integrera the sims i ett sportspel känns bara fel... Vill du ha en virtuell flickvän, hus och bil gå och spela the sims istället...

Inaktiv

Nee men alltså det är ju själva fotbollen som ska vara stort, resten kan ju vara nåt vid sidan av.
Och ja om man är en miljonär kanske man inte vill sitta i ett hyreshus i Göteborg hela sitt liv eller hur?

Medlem

Hajar vad du menar, att det skulle erbjudas lite mer än bara fotbollen, och lite mer ting som relateras till det vardagliga livet till tonårs-idoler som Beckham. Tänk om man kunde bli fotbolls proffs i GTA


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Ja precis, kanske till och med en pop-up ruta med att man ska signera en tröja eller skriva en autograf ibland xD?

1
Skriv svar