AoC svartvitt interface, ingen respons

Medlem
AoC svartvitt interface, ingen respons

Nån mer som råkat ut för att interfacet (förutom chatten) inte funkar när man dör? jag kan inte trycka esc eller nåt utan måste ta och hoppa ut till windows via ctrl-alt-del. själva värälden är i färg men enbart interfacet är svartvitt och vägrar reagera.

har tre karaktärer som e fast pga detta nu


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Nån mer som råkat ut för att interfacet (förutom chatten) inte funkar när man dör? jag kan inte trycka esc eller nåt utan måste ta och hoppa ut till windows via ctrl-alt-del. själva värälden är i färg men enbart interfacet är svartvitt och vägrar reagera.

har tre karaktärer som e fast pga detta nu

Kollat dina drivrutiner till grafikkortet?`Jag hade fetaste grafikbuggarna med Omgea Drivers, bytte till Nvidias egna, och allt fungerade perfekt.

Om inte annat pröva ominstallera dom, eller hitta nya.


signatur

Niet.

Medlem

har precis uppdaterat, fortfarande samma skit.
misstänker att det började när jag av nån anledning fick slut på hårddiskutrymme
skall testa och installera om klienten.. (jäääättteroligt)

Jag har inga som helst grafikbuggar


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

har precis uppdaterat, fortfarande samma skit.
misstänker att det började när jag av nån anledning fick slut på hårddiskutrymme
skall testa och installera om klienten.. (jäääättteroligt)

Jag har inga som helst grafikbuggar

Har du testat de nya beta drivrutinerna? Jag hade problem under betan men laddade ner senaste betan (för nVidia) och det löste allt. Kör med samma nu under retail och allt flyter kanonbra.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Fenix:

har precis uppdaterat, fortfarande samma skit.
misstänker att det började när jag av nån anledning fick slut på hårddiskutrymme
skall testa och installera om klienten.. (jäääättteroligt)

Jag har inga som helst grafikbuggar

Har du testat de nya beta drivrutinerna? Jag hade problem under betan men laddade ner senaste betan (för nVidia) och det löste allt. Kör med samma nu under retail och allt flyter kanonbra.

nej, det har jag inte. jag har inga som helst prestandaproblem. det är bara att när min gubbe dör så e jag fast och interfacet låser sig. har de senaste whql för 8800gts


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Fenix:

har precis uppdaterat, fortfarande samma skit.
misstänker att det började när jag av nån anledning fick slut på hårddiskutrymme
skall testa och installera om klienten.. (jäääättteroligt)

Jag har inga som helst grafikbuggar

Har du testat de nya beta drivrutinerna? Jag hade problem under betan men laddade ner senaste betan (för nVidia) och det löste allt. Kör med samma nu under retail och allt flyter kanonbra.

nej, det har jag inte. jag har inga som helst prestandaproblem. det är bara att när min gubbe dör så e jag fast och interfacet låser sig. har de senaste whql för 8800gts

Beta drivrutinerna löste mer än bara prestandaproblem för mig. Klart värt ett försök tycker jag.

Medlem

Det löste sig med en ominstallation av klienten. som tur va slapp jag patcha flera gig igen.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar