Inaktiv

E-war och smartbombs gör moderskepp och carriers värdelösa. Moderskepp kan överleva eftersom de är immuna mot e-war men de kan inte göra någon skada utan sina fighters som blir förstörda av smartbombs.

Medlem
Skrivet av dosman:

E-war och smartbombs gör moderskepp och carriers värdelösa. Moderskepp kan överleva eftersom de är immuna mot e-war men de kan inte göra någon skada utan sina fighters som blir förstörda av smartbombs.

Med den nya Heavy dictor scramblern kan man scrambla titaner och motherships. Man får ladda den med nått specilt script. Focus warp scrabling tror jag det heter. Kolla under info på den så ska ni se att moms och titaner är hotade


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av dosman:

E-war och smartbombs gör moderskepp och carriers värdelösa. Moderskepp kan överleva eftersom de är immuna mot e-war men de kan inte göra någon skada utan sina fighters som blir förstörda av smartbombs.

Med den nya Heavy dictor scramblern kan man scrambla titaner och motherships. Man får ladda den med nått specilt script. Focus warp scrabling tror jag det heter. Kolla under info på den så ska ni se att moms och titaner är hotade


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av dosman:

E-war och smartbombs gör moderskepp och carriers värdelösa. Moderskepp kan överleva eftersom de är immuna mot e-war men de kan inte göra någon skada utan sina fighters som blir förstörda av smartbombs.

Med den nya Heavy dictor scramblern kan man scrambla titaner och motherships. Man får ladda den med nått specilt script. Focus warp scrabling tror jag det heter. Kolla under info på den så ska ni se att moms och titaner är hotade


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

wooo nice triple post

Medlem

hahah oj.. inte bra att trycka på skicka knappen 3gånger


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Influence-kartan uppdateras inte längre.. Kan ju passa på att lägga in följande URL där man kan ladda ner alla kartor i en pdf

http://www.ombeve.co.uk/

Medlem

http://dl.eve-files.com/media/corp/verite/influence.png

den använder jag mig av, och den ska uppdateras var dag.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

yup, senaste uppdateringen va igår.

Skit! Dom förlängde downtime för patchen...
Jag som bara satte 18 timmar skills i hopp om att det skulle vara uppe när jag kom hem ;_;

Medlem

Det har kommit några nya powerblocks ser jag.. Någon som vet vad Coven är för några filurer?

Inaktiv
Skrivet av NookiE-afk:

yup, senaste uppdateringen va igår.

Skit! Dom förlängde downtime för patchen...
Jag som bara satte 18 timmar skills i hopp om att det skulle vara uppe när jag kom hem ;_;

Oj, där avslöjades någon som en n00b
Patchday = 5d skill minimun

Medlem

Meh, överlever. Va ju en av 5 gubbar som missade på några timmar. Gör inte så förbannat mycket

Inaktiv

Började med EVE online 14 dagar tror jag.

Varför är tutorialen så himla svår? Man fattar faktist inget :S

Annars håller jag med om att det är stort.

Köpa en "Titan" tar väl flera månader sägs det.

Medlem

Att köpa den är en sak att flygad den men alla skills och saker man behöver till är en annan 5:a


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Att köpa den tar ett tag beroende på hur du får pengarna
Att flyga den beror på om du köper en gubbe som kan flyga den

Medlem

Hahaha, gamla kartor... brings back memories...

123
Skriv svar