Medlem

Själv letar jag efter en hulk till ett vettigt pris i norr

Inaktiv

Vad tror ni jag kan få för

http://pici.se/?53447

Medlem

600m som max.

Inaktiv

Känns ju inte helt fel iaf

Medlem

Vill sälja min nidhoggur. Standars T2 Fitt. med 16fighters och en jävla massa drones. Kontakta mig ingame hast ulga


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

skulle jag varit minnie speccad så hade jag nog slagit till.. tyvärr inte

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

skulle jag varit minnie speccad så hade jag nog slagit till.. tyvärr inte

Och den är såld. till vem vet jag inte..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Medlem

Söker en 2-6 eller mer M sp att byta mot något utanför eve, skicka i väg ett pm, har wow acc å lite blandat.

Medlem
Skrivet av Baloba:

Söker en 2-6 eller mer M sp att byta mot något utanför eve, skicka i väg ett pm, har wow acc å lite blandat.

Hur är det, det är väl inte helt lagligt? Eller är det ok så länge du inte betalar med riktiga för det? Jag vet inte.

Men jag vill också köpa!!

WTB: Succubus, nånstans söderöver. Betalar 60miljoner!

Medlem

Inte lagligt enligt EULA nej. Enda sättet du får trada karaktärer på är genom CCPs egna system för det. Där du betalar i ISK.
Deras nya system är dock irriterande.. Du måste betala till den karaktär som säljs, och sen måste den personen föra över pengarna till den karaktär han vill ha dom på.
Allt bara för att slippa scams och så vidare. Men göra processen längre, och risken att någon glömmer föra över existerar ju också.

Sen hur hårt man tar reglerna är ju upp till var o en. Men kort o gott det som står i EULA är att det är CCPs system som gäller, död åt alla andra!

Medlem

Tja!

Funderar på att sälja av en av mina characters nu till sommaren för att dryga ut den snåla studentkassan lite Tar lite snabbt om gubben här bara och ifall någon är intresserad så skicka ett PM så kan vi snacka mera, finns i stockholm.

Caldari male, 62.000.000+ Skillpoints
80% är i PvP skills, 22M Spaceship command, 10M Gunnery, 7.5M Missiles.

Amaar/Caldari speccad, har de flesta T2 skeppen lvl 5 och deras T2 vapen lvl 4/5, INGA capital ship skills ingår i de 22M spaceship command.

900M ISK cash + 2-3 Battleships, några force recons och en massa modules sprida tvärs över.

Medlem

Smaskig karaktär, har dock allt jag behöver för tillfället.

Inaktiv

Säljer nu bort mina 2 Eve Online Accounts.

Account 1

Mission Runner, kör alla lv4 missions i sömnen. Har flera lv4 agents med effective quality 45+ (med skillbonus).

Får ut mellan 5k-8k LP/mission + 10-20mil i loot/reward. Kör enbart missions ett par timmar en fredag/lördag och du har Isk för 2 PLEX.

Han har även 5 lv4 research agents för extra bonus Isk. Just nu kör han en CNR med faction launchers + en hurricane för salvage.

Det är en male Minmatar/Brutor

Total skill points 25,723,792

Sec Status 5.0

Isk: 817 mil

Implant Information
Intelligence [+5]
Perception [+5]
Charisma [+4]
Willpower [+5]
Memory [+5]
Hardwire för 130 mil

Total:
?33 skills trained to level 5 for a total of 18,432,000 skillpoints which makes up 71.7% of your total SPs.
?127 skills trained, of which 26.0% are level 5 skills.

Länkar komplett skill sheet via msn eller mail om så önskas. Är orginal ägare från början har CD-Key och allt.

Pris: 2500:-

Account 2

Support account till account 1, använder han för refining/trading av all loot. Han håller just nu på o tränar till scrapmetal processing.

Det är en male Amarr

Total skill points 4,130,303

Implant Information
Intelligence [+4]
Perception [+3]
Charisma [+3]
Willpower [+3]
Memory [+4]

Total:
?8 skills trained to level 5 for a total of 2,560,000 skillpoints which makes up 62.0% of your total SPs.
?57 skills trained, of which 14.0% are level 5 skills.

Länkar komplett skill sheet via msn eller mail om så önskas. Är orginal ägare men förlorat min CD-Key till detta account dock.

Pris: 500:-

Båda accounten är betalda fram till slutet av aug.

Maila/Msn anabolo@live.se om du undrar ngt.

Medlem

Hej hej!

Ska ta och sälja mitt Wow konto eller byta bort det mot Eve online konto/isk
Kontot innehåller rätt mycket grejer efter som det är ett battle.net konto.

Huvudgubbarna är i alla fall en lvl 80 orc Rogue och en lvl 80 undead Death Knight

Death Knighten är full epic med epic flyer.
Den har full t7, full t7.5 och 3/5 t8 tanking set. Sen har den full epic dps gear med.
Profession inscription 445/450 och skinning

Roguen är full epic med epic flyer han med och han har alchemy/herbalism 450/450

Sen finns det även:
priest lvl 75 på huvudkontot

druid lvl 70+
mage lvl 65 finns på ett annat account länkat till mitt battle.net account

Har även en massa alts med en himla massa heirloom items finns för det flesta classer utom läder.

Transfer är redo på alla gubbar.

Till battle.net kontot finns sedan
Warcraft III med TFT, Starcraft med Broodwar och Diablo II Lod registrerat.

Har dess utom en Blizzard Authenticator kopplat till kontot vilket ger dig som köpare bra säkerhet.

Vad det gäller byte till eve online konto så får vi diskutera vad du har att erbjuda.

Om någon är intresserad maila mig eller adda mig på msn jonaswass83@hotmail.com

Medlem

Inte direkt det som Trade tråden är till för.. Men okej..

Medlem

Kan tänka mig att sälja min gamla EVE-char som bara ligger och dammar. Det är en Gallante male med 68,5 mil SP spridda ungefär över;
Corporation Man.: 48 000
Drones: 10 496 000
Electronics: 4 624 000
Engineering: 5 919 000
Gunnery: 11 000 000
Industry: 768 000
Leadership: 2 304 000
Learning: 5 376 00
Mechanic: 1 882 000
Missile Launch.: 5 376 000
Navigation: 4 096 000
Science: 2 576 000
Social: 3 584 000
Spaceship Com.: 8 193 000
Trade: 2 304 000

Implantat med +3 i alla slots och statsen är nu: (remap tillgänglig)
Int: 22
Per: 28
Char: 23
Will: 22
Mem: 18

Tillgångarna är inte så speciellt stora men jag upskattar dem till ungefär 150-200 miljoner ISK.

Intresserad? PMa mig ett bud.

Medlem

signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag säljer en grusar-alt med cirkus 21M SP, bara att hoppa dit och buda
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=143...


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Letar efter en eve online char. Vill ha en char med mycket pvp skills 30-40 mil minst!
Kan tänka mig att köpa eller byta mot mitt wow konto som är rätt så bra! 5-6 lvl 85 dom flästa med maxat pvp gear vissa med t2 och sen vissa med väldigt bra pve gear också rogue med maxat pve så roguen är sick i pvp.
kontakta mig

Medlem

Hey i want to trade my wow and Diablo 3 acc for a good pvp char in eve online.

My wow and Diablo acc are of thie higes standard so i dont realy want to spend time typing it all down will just tell you fast what it is.

WOW:
5 lvl 85s
Druid - full pvp gear and some pve
Mage - full pvp gear and some pve
Warrior - T2 pvp gear and tank pve gear
Hunter - full pvp gear and full pve gear
Rogue - full pvp gear and MONSTER pve gear

Think i have about 30k Gold and the chars have few noticable acivments and mounts.

Diablo 3:
Babar can clear everything.
DH i have cleard all upp to last boss act 3.

This is ofc in Inferno.

Ther will be 1 montsh worth of game time in the acc as well.

Now to what i want, i want a 50mil++ sp pvp charecter i dont care about if your Caldarie, Mimatar or what ever. You need to be abel to fly Alot of ships and have alot of gunnery skills. i dont care what you have in isk / items / ships since thats not what i need

if you think this is something you want and got add me to skype and we can talk!

12
Skriv svar