Välkommen till nya FZ!

Medlem

Hur slutar man följa trådar på mobilsajten? När man skriver i en ny så börjar man följa automatiskt? Detta vill jag också stänga av.

Quake-konnässsör
Skrivet av Zidious G:

Hur slutar man följa trådar på mobilsajten? När man skriver i en ny så börjar man följa automatiskt? Detta vill jag också stänga av.

Det ska finnas en knapp under kommentarsfältet där du kan skriva i trådarna.

Medlem

@almblad: Omg, missat den helt. Tack.

Medlem

@Zidious G: Den automatiska bevakningen går att stänga av här:
https://www.fz.se/profil/installningar


signatur

Abstractions all the way down.

Medlem

Nu har vi uppdaterat framsidan så att den är längre och kompaktare mot slutet, samt lagt till länkar för att fortsätta antingen med att se vad som är nytt i forumet, eller arkivet om man vill bingeläsa vad som hänt sedan man var inne sedan sist.


signatur

Abstractions all the way down.

Skägg.
10 Chambers

@tjorb: Vi har ordnat så att nyheterna längst ner på sidan är väldigt kompakta. Vi kommer också att utvärdera varenda pixel de kommande veckorna. Inklusive reklamplaceringar.


signatur
Medlem

Innan uppdatering till det nya utseendet, hade man en inställning för att kunna få artiklar på en sida.
Dock så kan jag inte hitta den inställningen nu?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gascogne:

Innan uppdatering till det nya utseendet, hade man en inställning för att kunna få artiklar på en sida.
Dock så kan jag inte hitta den inställningen nu?

Vi har ingen sån nu, men ska samtidigt inte pressa ut artiklar på flera sidor för sakens skull. Vi testar oss fram där just nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har ingen sån nu, men ska samtidigt inte pressa ut artiklar på flera sidor för sakens skull. Vi testar oss fram där just nu.

Det förklarar varför man inte hittar en sådan funktion nu.
Det skulle uppskattas om den funktionen kunde komma tillbaks, skulle vilja kunna läsa artiklar på en sida. (Trevligare att scrolla än att bläddra mellan sidor)

Medlem
Skrivet av Manche:

Ok! Förstår jag dig rätt att mörkare text, typ helsvart mot den vita bakgrunden skulle vara att föredra?

Helt rätt, iaf för egen del


signatur

i7-47700K@4.1GHz | GTX1070 STRIX | 16GB RAM | Win 10 / Ubuntu 17.10 |

N.J

Skriv svar