"Första" bilderna på Alicia Vikander som Lara Croft

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrPeters:

Har ni fortfarande kvar top 3 inlägg?
Och det vore nice med en möjlighet att fortfarande visa inläggen direkt under artikeln istället för att behöva gå in på forumet varje gång. Vet att ni har tagit del av Sweclockers struktur då ni nu är syskonsidor men vore ändå trevligt om ni behöll några av era gamla saker eller i alla fall lät folk customizea efter eget tycke ^_^

Det finns en räknare bakom kulisserna men just nu visar vi inte dessa inlägg överst. Sajten är också inte statisk, vi kommer att införa de förbättringar vi tycker passar. Er feedback hjälper såklart mycket där också.


signatur
Medlem

Nu kommer min åsikt!
Var inget större fan av dom andra filmerna (såg visserligen bara ena halvan av nån med Jolie med nåt ur som warpa eller va de var). Men tanke på hur kass den filmen var och då casta dom den Lara Craft som alla vill ha dvs Jolie så kan en restarter med tyvärr vår svenska tjej som ser ut som en vilsen student från en klass biologer.

Jag HOPPAS innerligt att Alicia eller vad hon heter tänkt genom den här filmen för de kan gå från Oscar till kalkon.

Men vad man har sett så mjaaaa tveksamt om jag kommer se den om den går på 5an på TV i framtiden.

Medlem

Tyvärr är hennes bröst inte i närheten av triangulära nog för att hon ska kunna spela en övertygande Lara Croft...

Medlem

Varför har ni en massa # i artiklarna? Det ser riktigt malplacerat och fult ut...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

De nya Tomb Raider-spelen har ju precis som Uncharted mer eller mindre gått all Indiana Jones in, så borde ju inte vara så svårt att göra film av det.

Men inte ens Indiana Jones blir en bra Indiana Jones i dagens läge... i alla fall inte om man ser till den senaste filmen om rymddöskallar


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av marre910:

Tyvärr är hennes bröst inte i närheten av triangulära nog för att hon ska kunna spela en övertygande Lara Croft...

Du har inte spelat spelet, ser jag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dreijer: Det är ju jävla skönt att alla inte har samma smak och syn på skönhet i världen. Har aldrig förstått vad som är snyggt med angelina jolie, hennes bröst? Med Läppar som det är så mycket botox i att dom nästan spricker är inget för mig i alla fall.

Alicia Vikander däremot är grymt snygg!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Ser riktigt B ut faktiskt? Blir nog ingen höjdarulle misttänker jag

Medlem

Hon passar rollen bra mycket bättre än Angelina i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag tyckte hon förmedlade "rätt" känsla. Hur filmen blir är en annan sak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av gusgun577:

@Dreijer: Det är ju jävla skönt att alla inte har samma smak och syn på skönhet i världen. Har aldrig förstått vad som är snyggt med angelina jolie, hennes bröst? Med Läppar som det är så mycket botox i att dom nästan spricker är inget för mig i alla fall.

Alicia Vikander däremot är grymt snygg!

Botox i tonåren också då, eller?

Tilltalande käkben, fagra läppar, vackert hår. Men visst, det är subjektivt.

Medlem

Gillar hennes som Lara, utseendemässigt. Får väl se om det blir en bra film.

Medlem

Kan bli bra. Var lite skeptisk samtidigt som jag vart glad över Alicia i rollen som Lara då hon är en grym skådis...enda som skulle kunna gå fel är att Lara i spelen verkar vara en äventyrare i absolut toppform. Alicia ser ut att ha tränat upp sig en hel del vilket gör karaktären lovande. Det sista men vill ha är ett totalt oskillat kändisnamn ihop med specialeffekter, typ Raul Julia som Mr. Bison i "filmen-vars-namn-inte -får-uttalas".

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:

Varför har ni en massa # i artiklarna? Det ser riktigt malplacerat och fult ut...

Vi testade att göra importen från gamla sajten så, när det var spelkopplingar, men kommer nog inte att fortsätta det stilgreppet.


signatur
Medlem

Hon känns helt fel. hon känns för vek. saknar karaktär

lite som johansson in ghost in the shell

Medlem

Fel skådespelerska för rollen, imo.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ööö NEJ! Lara Croft SKA spelas av en britit inte någon Svensk soppa!
Skit film som många andra på G kommer inte se denna!
Jävla hollywood Skräp!

Precis. Svenskar ska bara spela svenskar i filmer. Dvärgar ska spela dvärgar. Självklart så får man inte åldersdiskriminera heller. Vi vill inte ha en massa 20-åringar som spelar tonåringar i en film eller hur.

Skrivet av Busko:

Lite av kropps byggnaden men de som får mig mest tycka att hon inte passar är något med hennes ansikte. För mig så är de inte ett Lara ansikte.

Laras ansikte har ju ändrats över tid under seriens gång.

Medlem

Dolph Lundgren borde få en roll i filmen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi testade att göra importen från gamla sajten så, när det var spelkopplingar, men kommer nog inte att fortsätta det stilgreppet.

Hashtags är ju fantastiska och ska användas.
Däremot kan man ju ha dem i samma färg i brödtext och dylikt.

Nu har jag inte hunnit titta på hur det ser ut på en "Speltitelsida" men hoppas det förbättrats avsevärt sedan tidigare. T ex hoppas jag att det tydligt framgår officiell hemsida och steam/gog/etc-länk.

Skägg.
10 Chambers

@acrylamid: Hashtagsen kommer nog främst ligga i botten av artikeln framöver. Men ja, vi gillar dem också. Funktionaliteten du efterfrågar finns inte idag men vår plan är att göra taggar till mer kompletta landningssidor med sådan information.


signatur
Medlem
Skrivet av Cyras:

Tycker hon ser ut att passa in i rollen hyffsat bra. Ser kanske lite yngre ut än vad Lara gör i spelen, men låter som det var tanken för filmen.

Om det är en bra film brukar jag inte bry mig särskilt mycket om hur väl det håller sig till ”källmaterialet”. Två olika medier, svårt att översätta till en direkt kopia av uppenbara anledningar.

Enligt "storyline" på imdb är hon 21 i denna film så att hon ser ung ut är inget problem för mig. Ska bli intressant i vilket fall då jag tycker hon är en bra skådis för övrigt


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Dolph Lundgren borde få en roll i filmen.

Dolph borde vara med i alla filmer.
OT, jag vet inte om jag köper Alice som Lara Croft. Om jag ser en trailer, kan jag ändra min uppfattning.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

@Dreijer: hon var ju 26 år i första tomb raider filmen så fattar inte varför du drar in en bild på henne i tonåren.
Suck.

Medlem
Skrivet av gusgun577:

@Dreijer: hon var ju 26 år i första tomb raider filmen så fattar inte varför du drar in en bild på henne i tonåren.
Suck.

För att personen påstod att Jolies läppar var så fyllda med botox, att de nästan brast. Jag publicerade en bild på henne i tonåren, som indikerade att hennes läppar, redan då, var mycket stora. SUCK!!!! LÄS!!!!

12
Skriv svar