Agents of Mayhem får augustirelease

Robot
Agents of Mayhem får augustirelease

Saints Row-spinoffen får ny trailer och släpps lagom till slutet av sommarlovet.


Medlem

Inget jag sett av det här spelet har imponerat på mig än så länge. Ska bli intressant att se dess mottagande.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Inget jag sett av det här spelet har imponerat på mig än så länge. Ska bli intressant att se dess mottagande.

Samma här, hade ju hellre sett ett helt nytt Saints Row, fast utan alla superkrafter o skit från fyran. Eller en Remake av 2:an.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Påminner mer om Crackdown.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Zymac:

Samma här, hade ju hellre sett ett helt nytt Saints Row, fast utan alla superkrafter o skit från fyran. Eller en Remake av 2:an.

Det var superkrafterna som gjorde det roligt, eftersom de var riktigt bra gjorde i SR4. Vill man spela mer realistisk open world finns det massor av andra spel.

Testpilot

Ser fram emot detta , gillade humorn från Saints Row spelen.

Medlem
Skrivet av Buio:

Det var superkrafterna som gjorde det roligt, eftersom de var riktigt bra gjorde i SR4. Vill man spela mer realistisk open world finns det massor av andra spel.

Själv tycker jag helt tvärtom, superkrafterna sabbade hela spelet imo. Passar inte in serien, 1:an var väldigt seriös, inte så over the top, 2:an var mer oseriös +lite lagom over the top (min favorit), 3:an var ok på båda fronterna, 4:an bleh, ok om det bara hade varit OTT, men det e OTTOTT och lider KRAFTIGT av "KOLLAKOLLAKOLLA VAD CRAAAZZY, DU KAN SLÅ FOLK MED EN JÄTTEDILDO ELLER FÅ DOM O DANSA IHJÄL SIG TILL DUBSTEP, SKITBALLT ELLERHUR, ELLERHUR !!!!! ellerhur??!!"

Jag gillar även att samla och uppgradera/Customiza bilar, men dom får ju stora fingret såfort man får superspeed, och det e ju precis i början.

Orealistiskt håller jag med om att det ska vara eftersom det e SR. Men superkrafter.... njää, det passar bättre i ett annat spel. Typ Prototype, Crackdown, eller Infamous, inte Saints Row.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

KoP
Medlem

Saints Row serien dog efter 2:an för mig. :/ Flippade ut för mycket.

Medlem
Skrivet av KoP:

Saints Row serien dog efter 2:an för mig. :/ Flippade ut för mycket.

Håller med. De satsade helt enkelt på bättre grafik och en massa fjant i 3:an.

1
Skriv svar