Spel till ny speldator

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Köpte mig nyligen en ny speldator och vill nu ha tips på spel. Jag kan tänka mig i stort sett vad som helst men jag vill ju kunna utnyttja kraften och fläska på med inställningar så spel som är upplevelser rent grafiskt är ett måste!

Du kan inte missa med Mass Effect: Andromeda; Förutom att det är makalöst snyggt bjuder det ju potentiellt på hundratals timmars underhållning komponerade av flera olika spelgenrer.

Fragtjuv

Då får jag tacka för alla svar och tips jag fått. Nu har jag en hel del att kolla upp!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

  • Star Wars Battlefront

  • Battlefield 1

  • Deus Ex: Mankind Divided

  • The Division

  • Crysis 3

  • Grand Theft Auto V

  • The Witcher 3: Wild Hunt

  • Arma III

Första Crysis är faktiskt också fortfarande snyggt även om det är ett uråldrigt spel.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Av spel som inte nämnts tycker jag Trine-liren är oerhört vackra, liksom Oni and the Blind Forest.

"Vackra"?! Nu har någon hamnat fel... Dom spelen har ju varken Physically Based Rendering eller Global Illumination i Realtid så dom kan ju knappast vara snygga.


signatur

subterranean homesick alien

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Anton Q:

"Vackra"?! Nu har någon hamnat fel... Dom spelen har ju varken Physically Based Rendering eller Global Illumination i Realtid så dom kan ju knappast vara snygga.

Alltid klurigt på internet, men jag antar att du är sarkastisk?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Alltid klurigt på internet, men jag antar att du är sarkastisk?

Jag kan bekräfta sarkasm.


signatur

subterranean homesick alien

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Anton Q:

Jag kan bekräfta sarkasm.

Skönt att höra, haha.

12
Skriv svar