Jesus och jag – Frälsarens liv som bisarrt våldsspel

Medlem

Det här är anledningen till att jag firar (firar och firar?) påsk och det närmsta Jesus jag kommer. Den årliga recensionen av ett dysfunktionellt religiöst spel om Jesus och jo, jag har provat så ni kan tro mig och jag har ostat en länk till mdickies hemsida för spelet finns att tanka ner gratis, religösa uppvaknanden ingår nog inte.


signatur
Medlem

Finns numera en uppföljare också, en 2D-version som han även har släppt som mobilspel:
https://store.steampowered.com/app/2266320/The_You_Testament_...

Relik 📜
Skrivet av OBK1:

Finns numera en uppföljare också, en 2D-version som han även har släppt som mobilspel:
https://store.steampowered.com/app/2266320/The_You_Testament_...

När kommer recensionen?!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Redaktör
Skrivet av emilakered:

<Uppladdad bildlänk>

När kommer recensionen?!

Emil, detta kan vara din chans att hoppa på recensenttåget igen! Bonus: komma ut som Jesuskonnässör.


signatur
fp
Medlem

Denna recensionen är snart lika stående tradition som Kalle & hans vänner på julen.

Medlem

Så fort man såg bilden så visste man….det är dags igen….
Löser den varje påsk o jag garvar varje gång. ”3,5m män som jagar figurer på halvmetern”. Alltså…..😆

Och alla slåss….heeela tiden…..recensenten hade fullständigt rätt i att det var det sjukaste han någonsin spelat.

Medlem

Ingen påsk utan "Jesus och jag – Frälsarens liv som bisarrt våldsspel".

Glad påsk på er!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Äntligen är det den tiden på året igen. Glad påsk allesammans!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Äntligen dök den upp! 😁


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Men stämmer det verkligen att den här otroligt eminenta och historiska artikel först publicerades 2016? Den är väl äldre än så?

Medlem

Glad påsk!


signatur

Konsolgubbe

Glad påsk allesammans

Medlem

😄

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag flamsade mest, måste du förstått. Och jag sa att klimatkollaps inte är vetenskap, inte att klimatologi är religion. Klimatkollaps är bara nåt man tror på och en politisk propagandaterm.

Tror ni ja, men tror gör man i kyrkan.

Jh
Medlem

Fin tradition det här 🙏 Glad påsk till alla 🙂


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Redaktör
Skrivet av Katorr:

Men stämmer det verkligen att den här otroligt eminenta och historiska artikel först publicerades 2016? Den är väl äldre än så?

Det är fejk! Varför vet jag inte, ej heller när den först publicerades, men någonstans i trakterna av 2010 skulle jag säga.


signatur
Medlem

Alla som läst Thomas-evangeliet vet att Jesus var en förespråkare både för att raida och för att loota. Spelet ser helt legit ut. 😂

Medlem

haha viktigaste recensionen och tråden ever


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Känns som det här en blitt en tradition

Medlem

Vet inte om artikelförfattaren Johan Martinsson
Är aktiv längre här, länge sen just det kontot av aktivt men artiklar som den skrev var roliga som lyckligaste NPC osv.
mer sånt djupdykning i olika egenheter i spel som inte behöver vara recensioner osv.

Allt behöver inte vara 100% seriöst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av androsynth:

<Uppladdad bildlänk>

😄

Han vände andra kinden till mao

Skriv svar