Se brutala lanseringstrailern till Friday the 13th

Robot
Se brutala lanseringstrailern till Friday the 13th

Maj den 26:e kan du spela Fredag den 13:e – eller vänta, va?

#Dead-by-Daylight, #Friday-the-13th


Medlem
Medlem

Det här såg riktigt dåligt ut, synd att det ska förstöra en sådan slasher klassiker som fredagen den 13e.

En del miljöer såg ganska bra ut medans bryggorna vid vattnet tex såg ut som från 2005


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser skoj ut tycker jag. Blir ett köp till Steam inom de närmaste månaderna iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag tappade helt intresse för det här spelet efter att ha spelat beta-versionen som kom rätt länge sen. Hittade ingenting som var intressant där. Grafiken var riktigt tråkig, och överlag var det inte speciellt kul. Har svårt att mycket förbättrats nu, och från trailer att döma så har det inte det.

Medlem

Gillar konceptet. Får titta lite på livestreams för att se ifall spelet är värt att köpa.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Antar att dom inte ville vänta till oktober... ^^

Medlem
Skrivet av Loxus:

Antar att dom inte ville vänta till oktober... ^^

Känns som ett early access spel. Fysisk utgåva kommer senare och även single player kampanj.

Medlem

Hoppas det är bättre en det man sett streamers spela.

Samt inget jag kan spela solo, spela ihop med folk man känner är ju nästan ett krav för att det ska bli kul,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Hoppas det är bättre en det man sett streamers spela.

Samt inget jag kan spela solo, spela ihop med folk man känner är ju nästan ett krav för att det ska bli kul,

Inte om du spelar Jason.

1
Skriv svar