Forza Horizon 3 blir gigantisk bilbana i nästa expansion

Robot
Forza Horizon 3 blir gigantisk bilbana i nästa expansion
Medlem

Älskar Forza Horizon 3. Ser fram emot Forza 7 även fast det ej är en öppen värld. Hot-Wheels ser bara grymt coolt ut.

Medlem

Nej, det där var ingen bra idé.
Det ser lite ut som TrackMania, som jag har och gillar. Men inte i Forza!


signatur

autograph

Medlem

Forza Horizon 3 är snyggt som fasen på rätt hårdvara, och har bra körkänsla, dock har det en STOR nackdel, det är inte kul... tyvärr. Kanske att det hära DLC:et gör det roligare, men jag tänker inte chansa med plånboken.
Lustigt att GTA5 (GTA Online) också släppte/släpper en snarlik expansion fast GRATIS!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ja, precis! Det ser ju ut som det senaste från GTA5 - GTA Online, "Tiny Racers":
http://www.rockstargames.com/newswire/article/60188/GTA-Onlin...


signatur

autograph

Gnällkuk

Såg rätt skoj ut, blir nog att köpa när nya grafikkortet och skärmen är på plats


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tråkigt de ska överdriva serien så här brutalt, visst det är arcade men detta tar det bara till enb löjlig nivå!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Äger Forza Horizon 2 till mitt Xbox ONE och tycker om spelet. Funderar på att shoppa Forza Horizon 3 digitalt så jag kan lira det på min PC också. Ser jäkligt coolt ut och hoppas det är optimerat nu jämfört med releasen som tydlig var skakig på PC.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Men GTA Onlines stunt races kom ju för länge sedan. Gta är ju ännu roligare än detta men tror ändå på hotwheels. Tinyracers är väl mer gammalt gta stuk med gammal kamera vinkel. Där får man ju skapa sina egna jätteroliga race. Ända tråkiga i gta är ju att körkänslan är långt ifrån forza horizon 3.

Medlem

Har förövrigt testat tinyracers och det är jättekul. Ligger runt 1000 gta online nu.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Äger Forza Horizon 2 till mitt Xbox ONE och tycker om spelet. Funderar på att shoppa Forza Horizon 3 digitalt så jag kan lira det på min PC också. Ser jäkligt coolt ut och hoppas det är optimerat nu jämfört med releasen som tydlig var skakig på PC.

Jag hade aldrig några problem med Forza Horizon 3 till pc.
Förköpte "Ultimate Edition" (tidig tillgång) med all DLC.
Det fungerar fortfarande utmärkt.

Finns ju även "Forza Motorsport 6: Apex", som är gratis för pc och XBox.


signatur

autograph

Gen
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Äger Forza Horizon 2 till mitt Xbox ONE och tycker om spelet. Funderar på att shoppa Forza Horizon 3 digitalt så jag kan lira det på min PC också. Ser jäkligt coolt ut och hoppas det är optimerat nu jämfört med releasen som tydlig var skakig på PC.

Den blev bättre allt eftersom (förutom Surfers Paradise) men personligen har jag extrema problem med spelet sen jag bytte grafikkort. Dock har jag lagt mina 150 timmar så kan med gott samvete lägga det på hyllan.

1
Skriv svar