Pallar din dator trycket från Prey?

Robot
Pallar din dator trycket från Prey?

Demon är konsolexklusiv så pc-spelarna tvingas förlita sig på siffror.

#prey


Medlem

Jag gillar mystiken i denna artikel

Redaktör
Ponny

@Vercadi: Lite spänning i spelvardagen sådär. Kommer min dator brinna? Kommer Prey krascha (och brinna)?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Detta måste ju använda Bethesdas game launcher antar jag? Så som Uplay?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Med hänvisning till artikeln: Verkar som denna titel kör CryEngine istället för deras Void engine som Dishonored 2 använde. Positivt då Dishonored 2 tyvärr var alldeles för dåligt optimerat.

Hoppas spelet blir bra men avvaktar helt klart på betyg föst! Känns som en 3/5 även om jag hoppas på högre.

Redaktör
Ponny

@Pettor: Ah, det är en bra poäng – och förhoppningsvis bara goda nyheter.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

misstänker att min dator klarar minst dubbla "trycket" om vi nu ska vara så luddiga


signatur

//monster

Avstängd

"Visserligen kan ju pc-spelarna nyttja Steams återbetalningspolicy"

Om man köper spelet på Steam, ja, varför man nu skulle göra det när det är 200 spänn dyrare än på andra ställen.

Redaktör
Ponny

@Araxes: Man kan ju köpa det där, testa så att det funkar, lämna tillbaka det och sedan köpa det billigare. Men ja, det är onödigt krångligt. En demo hade inte varit för mycket begärt.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Med det citatet kan jag förstå varför vi datorspelare inte får något demo. Låt dem optimera spelet så bra de bara kan, och släpp sen demoversionen av spelet till PC.

Medlem

Har kört demot på både XBONE-S och PS4-Pro. Tyvärr inget att hänga i granen i mitt tycke. Synd då jag såg fram emot det..... Känns gammalt redan när man startar det.

Medlem

Är det bara SP eller finns det MP oxå? Börjar tröttna på BF1

1
Skriv svar