Eftersnack – Därför blev Syberia 3 en så stor besvikelse

Robot
Eftersnack – Därför blev Syberia 3 en så stor besvikelse

FZ-panelen gräver ner sig i en grav besvikelse.

#efterznack, #recension, #syberia-3


Medlem

Är det pga det mycket låga betyget som ni inte lottar ut några vinnare av tävlingen?

Redaktör
Skrivet av Dreijer:

Är det pga det mycket låga betyget som ni inte lottar ut några vinnare av tävlingen?

Det låga betyget för Calles minne, möjligen. Kan dröja till början av nästa vecka, för i dag är han ledig.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: ring in honom och skyll på crunching


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

@Tomas Helenius: ring in honom och skyll på crunching

Enligt Urban Dictionary betyder det bland annat "To feast upon croûtons that have been placed in your partner's anus.", men jag förmodar att du har någon annan innebörd i åtanke?

Medlem

Eftersnack? Mnjaa...
Om ni ändå ska göra videoklipp tycker jag personligen att det vore häftigare om ni började göra videorecensioner av spel i stället. Finns det inte resurser till att göra det till samtliga spel kan ni ju göra det till de mer efterlängtade spelen och/eller de som ni får recensionskod i god tid för


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Gnällkuk
Skrivet av Dreijer:

Enligt Urban Dictionary betyder det bland annat "To feast upon croûtons that have been placed in your partner's anus.", men jag förmodar att du har någon annan innebörd i åtanke?

"Crunch time" är ett vedertaget begrepp inom kodning. Antagligen det han syftar till.

http://www.programmerinterview.com/index.php/american-vocabul...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Eftersnack? Mnjaa...
Om ni ändå ska göra videoklipp tycker jag personligen att det vore häftigare om ni började göra videorecensioner av spel i stället. Finns det inte resurser till att göra det till samtliga spel kan ni ju göra det till de mer efterlängtade spelen och/eller de som ni får recensionskod i god tid för

Fast vad är egentligen skillnaden? Eftersnacket är ju i praktiken en recension som jag ser det Läste själv inte den skrivna texten (ursäkta Anabelle!) men det här "eftersnacket" fungerade ju utmärkt som substitut för mig

Skribent
Skrivet av Joeydowie:

Fast vad är egentligen skillnaden? Eftersnacket är ju i praktiken en recension som jag ser det Läste själv inte den skrivna texten (ursäkta Anabelle!) men det här "eftersnacket" fungerade ju utmärkt som substitut för mig

Kul att höra! Tanken är att vi ska testa lite olika format för att se vad som funkar för folk. Och kan det få flera att ta del av en recension är det ju toppen!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Ambassadör
Xbox

Applåderar initiativet till mer videocontent på FZ !

Både Erik och Annabelle gör sig bra i rutan dessutom.

+1 på den ni.


signatur

Jump in.

@Mortaigne: Tack! Kul att höra!

Medlem

Håller med. Ni var duktiga och bra ide med eftersnack.

Medlem

Tycker definitivt att det är bättre med eftersnack än video-recensioner. Eftersnack känns mer avslappnat och man kan diskutera detaljer. Recensioner i videoformat känns ofta lite stela och man väntar mest på att få höra slutbetyget. Diskussioner och "eftersnack" kan jag lyssna på även om jag inte alls är intresserad av spelet i fråga eftersom själva dialogen och dynamiken mellan de som deltar i diskussionen är intressant.

Medlem

Ger Lancelot något annat än "Säkert köp"? Anar ugglor i mossen...

@plateum: Haha, plateum, ditt lilla troll

@Wille_3: Tack!!
@Rafner: Tack för input!

Medlem

Riktigt kul o kolla på, båda roligt och intressant. Fortsätt med det här!

Skribent

@Jokobib_Bob: härligt att höra!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Trevligt koncept och roligt att titta på när det var blandat era ansikten med scener från spelet.

Medlem

Var en vettig video. Inte för fjantigt eller en massa awkward försök till att vara roliga osv. Informativt, bra ledare och bra editerat.

1
Skriv svar