Stora våruppdateringen för Battlefield 1 är här

Robot
Stora våruppdateringen för Battlefield 1 är här

Det våras för Battlefield 1 – här är alla nyheter.

#battlefield-1, #nyhetstips


Medlem

Fixa flygplanen. Det är inget kul att vara marksoldat o dö varenda minut av någon som flyger.

Medlem

Gillar att de har lagt till så att medics kan visa att de ska återuppliva folk. Men man ser ju direkt i videon att det inte hjälper ett dugg. Folk skippar ändå och går ut i menyn direkt.. WHY!?


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

BF1 är det BF jag lagt mer minst timmar på.
Spelet blev tråkigt dom fan efter första månaden.

Medlem

Hardcore fixat än?

Medlem

@cbird: Svaret är enkelt, folk är idioter..

Medlem

Inte spelat bf1 på ett par veckor.
Börjar bli sugen igen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Undra om det fixat "joina kompis" buggfesten, vi va några stycken som alltid hade problem att kunna bjuda in varandra och landa i samma grupp. Så tillslut tröttna vi och fortsatte spela andra spel. Vi lirade på PC.

Medlem

Spelet är skit snyggt! Har helt otroligt ljud! Stora häftiga banor och allt man kan önska sig..

Ändå så har jag bara några få timmar i spelet, det lockar mig liksom inte men jag vet inte varför 🙂

Lirade bad company och bf3 som en galning när dom kom.

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Spelet är skit snyggt! Har helt otroligt ljud! Stora häftiga banor och allt man kan önska sig..

Ändå så har jag bara några få timmar i spelet, det lockar mig liksom inte men jag vet inte varför 🙂

Lirade bad company och bf3 som en galning när dom kom.

Jag tror att det är samma skit vapen och tråkig action hela tiden.
Variationen av gadgets, vapen och roliga saker man kunde göra - vilket är en stämpel av BF har dom dödat helt...

Tråkigaste BF sedan serien började helt enkelt.

Medlem

@PsyX:

Känner tvärtom, bf1 är de bästa på länge i serien, äntligen lite rent och fräscht. Bra mycket bättre nätkod och känsla än andra frostbite-spel.

1942 är ju favoriten i den serien fortfatande dock.

Önskar de kunde adda frontlines till alla banor.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag tror att det är samma skit vapen och tråkig action hela tiden.
Variationen av gadgets, vapen och roliga saker man kunde göra - vilket är en stämpel av BF har dom dödat helt...

Tråkigaste BF sedan serien började helt enkelt.

BF4 har varit sämst av de jag testat i min åsikt. BF1 är absolut ett kliv upp i ren gameplay. Men jag håller med om att det inte finns några roliga vapenmöjligheter.

Medlem

@DAoG: Planen är nerfade i denna patch.

De gör mindre skada mot marksoldater och de är lättare att skjuta ner


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

BF1 kommer jag inte att köpa.
Men jag har köpt och gillar alla andra i Battlefield-serien.
Har idag förbokat COD:WWII.


signatur

autograph

Medlem

Bästa skiten spelar varje dag nästan. Har aldrig haft några problem med flygplanen.

1
Skriv svar