Medlem
2 frågor!

1: Nu sitter jag o tänker på om man ska köpa en
Reins of the Traveler's Tundra Mammoth.
MEN, de ända jag vill ha den för är att jag vill ha vendor på den. svårt att skaffa?

2: Har nu spelat wow ett halvår och nu börjar snacket gå om Warhammer. NÅgon som har testat de eller något? Är de bra? värt att sluta med wow och börja spela det? Kan man testa de på något sätt?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

1, det mountet är bara svårt att få tag på om du har svårt att skaffa guld, du behöver runt 17 000 guld för att kunna köpa det om du är exalted med Kirin Tor.

2, Ja jag har provat Warhammer och under gratistiden så spelade jag knappt WoW alls, kul som fan.
Dock så har en del ändrats sedan det släpptes och jag spelade 94 timmar under de gratis veckorna man fick i början (har inte råd att punga ut för 2 spel i månaden) vilket kanske säger att det var tillräckligt bra även om PvE hadde sina brister hadde RvR och PvP grovt överträffat WoW på den punkten.

Testpilot

Kan bara svara på första frågan om Mammoth.
Jag tycker den e grymt bra att ha , perfekt om man är ute i obygden för att sälja o rensa sina fulla påsar med skrot.
Likaså om nån klant ska med till en instans o glömt reparera/köpt reagents osv så smäller man bara upp den så slipper de dra till stan.
I Ulduar är den smidig då man kan använda den rätt långt in i instansen även om de nu finns en ogre att reparea hos redan inbyggt i instansen
Man använder den betydligt mer ofta i den gamla världen eftersom det ofta är långt att springa för att komma till stan utan flyg-mount.

Svårt att skaffa Mammoth? nej inte direkt bara en fråga om att grinda fram pengarna , jag hade redan 15k med guld innan Lich king släpptes så det var en enkel match att få ihop de sista.

Inaktiv

Jag kan bara svara på den andra, och svaret är, om du gillar pve mest=WoW, men om du gillar PvP mest=War.
´Jag har inte kört överdrivrt mycket pvp (eller rvr som det heter), men jag älakar det. Köp det!

Medlem

1. Köp en hog.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar