Snart släpps ett nytt The Sims-spel till mobiler

Robot
Snart släpps ett nytt The Sims-spel till mobiler
Inaktiv

Woho! Ska lätt skaffa det, när det väl lanseras!

Medlem

Ser ju faktiskt helt okej ut. Men jag antar att det kommer vara förstört med massa IAPs, att man i stort sett måste göra sådana för att komma nånstans.

Medlem

@Loxus: Precis min tanke. Kan vara väl utfört, men allt hänger på hur de gör med IAPs

Medlem
Skrivet av Loxus:

Ser ju faktiskt helt okej ut. Men jag antar att det kommer vara förstört med massa IAPs, att man i stort sett måste göra sådana för att komma nånstans.

Ja det kommer säkert finnas med sånt skit. Men hoppas att de blir som ett riktigt sims spel i mobilformat. De har ju redan de där the sims freeplay eller vad det heter som innehåller massor av saker att betala för

Medlem

Värsta är väl det kommer vara fullt av microtransationer. Hade varit bättre om de hade sålt spelet som ett spel, och inte F2P

Medlem

...Åå!! som vi har väntat! Jippie

Medlem

Nu kan man äntligen få nytta av att köpa en 512GB-mobil, då man måste få plats med alla 48 expansioner, DLC:n, hattar och skräp som man kan köpa via mikrotransaktioner.... :).

Medlem

Haha free 2 play... Yeah right

Medlem
Skrivet av robbis:

Haha free 2 play... Yeah right

Japp. Det ingår en stol, ett bord, en säng, 1 typ av tapet. Men vänta! Du kan köpa riktigt schyssta prylar i våran butik!

1
Skriv svar