Great Cycle Challenge 2017 - I juni månad cyklar vi för att dra in pengar till barncancerforskning!

Medlem
Great Cycle Challenge 2017 - I juni månad cyklar vi för att dra in pengar till barncancerforskning!

Hej FZ.

Ingen ska behöva genomlida cancer, men speciellt inte ett barn som ännu inte hunnit påbörja livet och redan står inför en kamp som ofta slutar alltför tragiskt.

I juni hålls för tredje gången det årliga Great Cycle Challenge. Vi cyklar för att dra in pengar för välgörenhet, mer specifikt Children's Cancer Research Fund. Vi är nu över 30,000 deltagare som dragit in över $1,300,000! Ni som är uppmärksamma ser att det specifikt är Great Cycle Challenge USA, men vi är många som cyklar Overseas också, och cancer är något oerhört gemensamt för världen. Alla är vi lika drabbade och alla kan vi hjälpas åt att göra skillnad. Alla kan inte ge massor, men alla kan ge lite, och tillsammans gör vi skillnad! 50kr får du knappt en öl för på krogen, men din donation kan ge momentum och gör skillnad för forskningen.

ALLA som donerar får ett kvitto som visar att pengarna hamnat på rätt plats, oavsett metod.

Min profil hittar ni här där ni kan donera pengar, och varenda krona går oavkortat till det välgörande ändamålet. Jag cyklar med diverse sponsring av utrustning för Team iCON

Vill ni inte donera, sprid gärna länkarna så kanske andra kan donera. Vi har redan dragit in över en miljon dollar! Jag siktar personligen på $500, och det ska vi väl klara av?! Nu visar vi att gamers också har sammanhållning för välgörande ändamål!

Vill ni delta kan ni såklart göra det också! In på hemsidan och skriv upp er. Skicka ett PM till mig om ni vill samåka någon dag under juni! Vi finns i Västmanland och Södermanland.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Klart jag kan donera på priset av en kaffe latte.
6 dollar (52kr) är påväg!

Medlem

Stooort tack!

Nu är jag 23% mot mitt personliga mål av $500 och varje donation hjälper!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Förlåt om jag är trög. ☺️ Men går pengarna till en amerikansk cancerfond?

Medlem

Pengarna går till Children's Cancer Research Fund. (CCRF) Det är huvudsakligen en forskningsfond där pengarna går till forskning likaväl som livskvalitet och arbete med drabbade barn. Var pengarna hamnar är transparent och kan ses här.

Även om USA är långt bort är cancerforskning något som sponsrar över gränser över hela världen, och bör inte ses som något dåligt. Forskningen gör nytta över hela världen, och alla patienter, speciellt barn, som får nytta av det är en vinst!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Bra där! Pytsade in 15 dollar

Medlem

@anon_119148 TACK! Ni är fantastiska! 26% mot målet!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

@Stag: bra initiativ, det glädjer mig att sådana som du finns.

30 dollar är överfört, lycka till och sluta aldrig vara en fin människa

Har även delat på Facebook och då vi har cancer o vänskapskretsar och familj så hoppas jag att bär frukt i form av ytterligare donationer

Medlem

@littleboss Du är grym! Tack så otroligt mycket!

Oroa dig inte, Team iCON kommer inte sluta göra välgörenhetslopp någon gång snart. Detta är lopp 16 på tre år, och det lär fortsätta så.

Eftersom två andra frågat om det; om man inte vill eller kan använda PayPal eller direkt med kortet, så går det bra för min del att Swisha mig så sätter jag in donationen. Den som donerar får då ett kvitto skickat till sig för mängden som donerades.

Om så, skicka ett PM till mig.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

$20 från mig. Fint initiativ!

Medlem

@star-affinity, ni är så underbara! Enormt tack!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Nu är vi 48% framme till målet! Ni är så fantastiska. <3

Vi trycker vidare mot 50% och 100%! Alla har fått lön nu, en kaffe kan vi väl avstå?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

61% mot målet!

Vi trycker på mot vårat cyklings-mål också. Tyvärr har vi en medlem skadad med bruten fot sen 1 juni (perfekt timing), så vi får hoppas att jag kan dra in tillräckligt för att kompensera!

Någon som vill hjälpa mig?!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

@Stag: imorgon när lönen kommer så kan jag komma med ytterligare ett bidrag.

Hur mycket (i kronor) behöver du till?

Medlem

@littleboss: Hej! Jag har varit lite off, så ursäkta långsamt svar.

Jag ligger just nu på $318.50 av $500, 64%.

Alla donationer är mycket välkomna! Fyra dagar kvar har vi!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar