Quake Champions – så spottar du syra i motståndarnas ansikte

Robot
Quake Champions – så spottar du syra i motståndarnas ansikte
Medlem

Jag kommer tyvärr att av avboka förbokningen som jag gjorde tidigare.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag kommer tyvärr att av avboka förbokningen som jag gjorde tidigare.

Låter väl rimligt, varför ska man ens förboka


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Låter väl rimligt, varför ska man ens förboka

Jag förbokar alltid för att få extraprylar, så klart!
Och, nej, jag tror så klart inte att de digitala utgåvorna av spelen "tar slut".


signatur

autograph

Medlem

Jag spelade några matcher och avskydde att karaktärer kan bli osynliga osv..

Medlem

@autograph: GG att förboka ett F2P spel


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Inaktiv

@golom: Vet ej exakt vad du menar men det finns att boka på bla Komplett och Spelbutiken

Medlem

@anon_119148: jo det finns att förboka. men det är totalt meningslöst efter som qc är F2P, så med andra ord kommer spelet släppas när det går "open" beta när detta nu är, finns inget datum på det än


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

@Jeehao: 1, Nyx. Sjukt Squishy

Medlem
Skrivet av golom:

@grollo_92: jo det finns att förboka. men det är totalt meningslöst efter som qc är F2P, så med andra ord kommer spelet släppas när det går "open" beta när detta nu är, finns inget datum på det än

Dom har sagt att det är F2P men att man kan köpa hela spelet till vanligt pris så att man får alla hjältar direkt. Så nej det är inte totalt meningslöst att förboka spelet.

Medlem

När jag förbokade Quake Champions på Cdon så var spelet inte F2P. Det blev det senare.
Och ju mer jag ser av det desto mindre vill jag ha det.


signatur

autograph

Medlem

Nu förstår jag vad TotalBiscuit menar när han säger att visa spelare bara gnäller för sakens skull och bara för att man vill gnälla. Vissa kommentarer man läser här är typiskt och exakt det han menar

För er som vill känna er en aning träffade av det jag skrev vänligen se; https://youtu.be/02Ikb6B55Qc

Ni borde vara mer... Öppna

Blir givet köp från mig och jag dissar Overwatch (är grand master4244 SR) för Quake Champions alla dagar.


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Tycker spelet är helt fantastiskt, de smått lama karaktärerna till trots.
Vissa's voice-lines är helt bedrövliga, men Känslan finns där.

Det är något speciellt med ett adrenalinstint quad-run i deathmatch. <3

Medlem

Jag tycker helt enkelt bara inte om det jag sett av QC.
Det är inte riktigt som jag hade önskat.
Unreal Tournament är mer som jag vill ha det:
https://www.epicgames.com/unrealtournament/


signatur

autograph

Medlem

Som en trogen gammal Quake 3-spelare måste jag säga att spelet är kul, och rörelselser samt skjutande känns jäkligt bra efter att ha betatestat det några veckor nu. Det jag däremot INTE gillar är den stora skillnaden på HP bland de olika karaktärerna. Jag absolut HATAR att möta en Scalebearer eller Sorlag som spelar sämre än en själv, men vinner duellerna p.g.a mer HP...

1
Skriv svar