Hur Mycket Spelar Ni?

00a
Medlem

Måste säga att på senaste tiden har jag tröttnat lite på att spela. Det är inte det att jag tycker alla spel är tråkiga, men det måste vara ett spel som verkligen tilltalar mig för att jag ska kunna ha kul. Förut kunde jag spela i princip vilket spel som helst och ha skit kul.
Köpte wic för ett tag sen och det var verkligen tråkigt tycker jag. Skaffade Spore men det var också tråkigt. GTA IV var kul i början men sen blev det tråkigt. Fick fable2 i julklapp och de däremot, Det var ren och skär underhållning.

spelar allt ifrån 0 till 5 timmar om dagen

Inaktiv
Skrivet av Joel1992:

Köpte wic för ett tag sen och det var verkligen tråkigt tycker jag. Skaffade Spore men det var också tråkigt. GTA IV var kul i början men sen blev det tråkigt. Fick fable2 i julklapp och de däremot, Det var ren och skär underhållning.

WiC är det bästa som hänt världen sen ångmaskinen. Hur kan du inte gilla det?

Skrivet av Mptr:

0.5/dag

Skrivet av Jultomten:

Inte så mycket, kanske någon timme om dagen, om ens de.

ohh teh noes! Vad hände med mitt gamer filter kallat fz forum? Nu sitter jag här och pratar med sånna som beställer spel som Sims 2 expansionspacket djurliv, Army of Two, Iron man: the game. N00bs, titta-på-fram-sidan-köpare, rtards med andra ord. How could it have come to this? Min oas för folk som hänger med i den i utvecklingen. De som spelade innan Guitarr Hero, Singstar, Eyetoy änns fanns. Den oasen är förstörd likt en skön FPS match tack vare dessa n00bs som är överallt och terroriserar gamer samhället.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Joel1992:

Köpte wic för ett tag sen och det var verkligen tråkigt tycker jag. Skaffade Spore men det var också tråkigt. GTA IV var kul i början men sen blev det tråkigt. Fick fable2 i julklapp och de däremot, Det var ren och skär underhållning.

WiC är det bästa som hänt världen sen ångmaskinen. Hur kan du inte gilla det?

Skrivet av Mptr:

0.5/dag

Skrivet av Jultomten:

Inte så mycket, kanske någon timme om dagen, om ens de.

ohh teh noes! Vad hände med mitt gamer filter kallat fz forum? Nu sitter jag här och pratar med sånna som beställer spel som Sims 2 expansionspacket djurliv, Army of Two, Iron man: the game. N00bs, titta-på-fram-sidan-köpare, rtards med andra ord. How could it have come to this? Min oas för folk som hänger med i den i utvecklingen. De som spelade innan Guitarr Hero, Singstar, Eyetoy änns fanns. Den oasen är förstörd likt en skön FPS match tack vare dessa n00bs som är överallt och terroriserar gamer samhället.

Ah! du nämnde spelet som inte får nämnas! börjar på S och slutar på 2 och har ex antal äckel-expansioner! Sen håller jag med dig om WiC äckligt bra!8) Längtar till soviet assault. Men Joel1992 verkar inte uppskatta bra rts spel.

EDIT: shit! glömde skriva hur mycket jag satt. blir väl ca6-7h/dagen. måste dock börja småjobba så jag har råd att uppgradera lilla "finlådan"


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv

Sedan jag la ner med äckel-WoW efter att ha spelat sedan Betan så är mina speltimmar väldigt rimliga (3-4 timmar om dagen som max)


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

Sedan jag la ner med äckel-WoW efter att ha spelat sedan Betan så är mina speltimmar väldigt rimliga (3-4 timmar om dagen som max)

Hur mkt var det före du la ner med wow då?


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:
Skrivet av impact:

Sedan jag la ner med äckel-WoW efter att ha spelat sedan Betan så är mina speltimmar väldigt rimliga (3-4 timmar om dagen som max)

Hur mkt var det före du la ner med wow då?

Pinsamt värre, men allt från 12-17 timmar om dagen *HOST*


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Spelar cirka 2 timmar per dag nu, finns inte så många bra spel att spela just nu, IMO.

Medlem

Inte mycket nu när de är så himla många prov och läxor som ska göras och allt. Hinner bara med spel på helgerna så idag så hade jag på tv-spelet i ca 11 timmar (fast jag spelade ju så klart inte hela tiden). Men på loven så kan de väl bli nästan hela dagen ibland. Antingen ensam eller med brorsan. En helg så satt jag och spela Jak 3 från fredag-söndag nästan hela dagarna. Helt sjukt egentligen, borde ha något annat att göra egentligen. Som fotboll:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

16 timmar i veckan.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

blir väl en 5-6 timmar på vardagar. På helger betydligt mer.

Medlem

ca 10 timmar om dagen, 15 på helger


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Hinner knappt spela ngt överhuvudtagen numera. Skolan:down:


signatur

B lup

Medlem

spelar mellan 0-6 tim per dag :P, synd att man har sa lange dagar bara

Medlem

För mycket..

Medlem

fem timmar i veckan kanske, spelar bara 360 just nu. fable 2 och bad company framför allt. spelade lite crysis warhead på datorn förut, men nu sitter grafikkortet bara och samlar damm i burken.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Spelade mer för ett par år sen. Nu lirar jag bara konsol (xbox360 live) och då blir det kanske 2-3 timmar(dock inte per dag)


signatur

snabb snabbare tjockast!

Medlem

Blev väl förut när man lirade wow sådär 3-4h om dagen, nu blir det väl 1h ungefär, beror på mina arbetsdagar.

Medlem
Skrivet av impact:

Sedan jag la ner med äckel-WoW efter att ha spelat sedan Betan så är mina speltimmar väldigt rimliga (3-4 timmar om dagen som max)

Instämmer. WoW tog upp all min lediga tid från åttonde klass tills december förra året, då jag fick nog. Flickvännen jublade. Idag spelar jag inte särskilt mycket alls, högst 3 timmar om dagen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Beror helt på hur man arbetar, ibland kör man 15-21 följt av 8-18 pass, då orkar man inte spela alls Annars kör man på som vanligt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nuförtiden spelar jag inte så mycket, men när MadWorld kommer då blir det nog 4-5 timmar om dagen! ^^


signatur

snesgameplay.blogg.se

Inaktiv

Förut kunde jag spela i flera timmar per dag, men nu väntar jag bara på att ett bra spel ska komma ut.

Medlem

1-2 timmar om dagen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Aqvashar:

Förut kunde jag spela i flera timmar per dag, men nu väntar jag bara på att ett bra spel ska komma ut.

L4D!!!


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Aqvashar:

Förut kunde jag spela i flera timmar per dag, men nu väntar jag bara på att ett bra spel ska komma ut.

L4D!!!

L4D har funnits ett tag vad jag vet


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Värst vad många som säger "för mycket" går det?
Eftersom jag "jobbar" natt så blir det att dagarna går åt till spel, så säg en... 8 - 10 timmar i snitt.

Fan, jag spelar för mycket.


signatur
12
Skriv svar