Modnytt – Witcher 3 i förstaperson artar sig

Robot
Modnytt – Witcher 3 i förstaperson artar sig

Upplev det mäktiga rollspelet ur ett nytt perspektiv.

#mod, #the-witcher-3


Medlem

Intressant och personligt på ett annat sätt men kunde inte undgå att bli lätt illamående efter ett tag av känslan. :c

Medlem

"-HEAD BOBBING CAN BE TURNED OFF"

..enligt video beskrivningen

Medlem

Den största frågan är vad fan Ciri gör i Beauclair xD

FM-guru
F.d. Sisyr

Finns ingen poäng med att spela Witcher om man inte konstant kan se Geralts yviga hårman.

Medlem

Kan vara trevligt att ha tillgång till när man promenerar igenom en pampig stad eller liknande. Men att det skulle fungera bra i combat etc, etc - som helhet - kan man nog glömma. Blir väl mest ett trevligt litet cinematic läge.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Lustigt hur texturen på gatstenen glider, eller så märker man tydligare hur de ligger i lager, när man spelar spelet i first person.

Avstängd

Åhh? Waow! Och du kan attackera random npc´s förstås? Du kan gå stealth utan att LÅSAS in på målet automatiskt om du passerar för NÄRA? Striderna är väldigt realistiska, inte en typ av avancerade "quicktime events"? Har inga pubertala sex scenes som Andromeda?, typ, - spelar jag ett spännande äventyr här eller deltar jag i en porrnovell författad av en 12 åring?
Har alltid haft problem med strategispel utvecklade av småkillar med hjältekomplex så jag tror jag hoppar den här!

1
Skriv svar