E3-natten – 03:00 intar Playstation 4 Los Angeles

Robot
E3-natten – 03:00 intar Playstation 4 Los Angeles

Kontringen mot Xbox One X: The Last of Us 2, God of War, Spindelmannen och – Japan!

#e3-2017, #playstation-4


Medlem

Får jag se Red Dead Remeption 2 och God of War så blir jag nöjd och kan sova gott sen. Får jag inte se något av det så kommer jag börja gråta.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Ge oss något från From Software. Vilket jag tror vi kommer få se, och det kommer vara episkt.

Det sorgliga är att det förmodligen kommer vara konsolexklusivt. =(


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@Fezk: Jag vill också se något från From Software! Känns som att vi kan vara ganska säkra på att det kommer att ske.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mest ointressanta presskonferensen i år, av den enkla anledningen att jag inte har PS4...

Medlem

Popcornpåsen öppnad, nu är jag redo Sony

Medlem

Knappt börjat och Sony har redan totalt krossat Microsoft.

Medlem

Playstation vann e3 igen!!

Medlem

@LARRYLUKE:

Blidde inget från From, besviken. Lär nog bli på PSX senare i år då, förhoppningsvis.

Överlag var det lite meh. Förra årets konferens var bättre enligt mig.

Shadow of the Colossus remake var det bästa helt klart. God of War och Spider-Man såg helt klart intressant ut.

Skulle väl säga 7 eller 7.5/10 konferens.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Redan slut!? Inget GT sport, inget från from software, inget indiesvep och ingen stor annonsering, förstår ingenting

Avstängd

Måste tyvärr säga, då jag inte avser att bli en Xbox One ägare, att jag tycker Microsofts konferens var bra mycket bättre. Helt klart spel mer i min smak.

Medlem

Besvikelse helt klart. All gammal skåpmat fick det att kännas som en repris på förra årets show, bra då men nu väntade jag mig lite nytt.

Medlem

Hade förväntat mig mycket mer av Sony. Dock ser Spider-Man väldigt bra ut!
Hade gärna sett någon mer överraskning....

Tror dem sparar mycket till sin egen spelmässa senare i år

Medlem

Sony tog det kallt. Och jag förstår de har inte mkt att oroa sig över just nu.

Shadow Of Colossues remaken var massiv. Kommer definitivt att köra det igen
Och så väntar jag på Crash Bandicoot triologin haha.
Visst hade det varit trevligt med något mer men som nämnts ovan Sony håller sig säkert till sin egen event senare i år.

Nya God Of War ser ut att bli rejält häftigt även om jag lär störa mig på att man behöver släpa runt på den där ungen mest hela tiden ser det ut som.
Spindelmannen fick mig att le stort med. Ser ut att bli kanonbra verkligen. Verkar vara nice fighting system.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Vart djupt besviken på underhållningen av Sony, inga nyheter alls.

För mig så listar jag Ubisoft>>>Microsoft>>>Sony>>>EA när det kommer till E3 presentation.

Umi
Medlem

Besviken på Sonys E3 i år. Kändes mest som repriser från förra året med God of War, Days Gone (The Last of Us kopia isch ?) och Detroit Become Human etc. Vi fick även ett QTE Spider Man och lite DLC till Horizon Dawn och inte att förglömma även lite fiske från Final Fantasy... Det som stack ut var dock en remake på Shadow of the Colossus

En besviken PS4 användare :/

KoP
Medlem

Inte mycket nytt i lineupen. :/ Sorry Sony.

Medlem

Microsoft vann känner jag. Tyckte deras show tilltalade mig mer med spelen.

1
Skriv svar