Hands-on – CoD: WWII tar bokstavligt talat ett steg tillbaka

Robot
Hands-on – CoD: WWII tar bokstavligt talat ett steg tillbaka

FZ:s E3-korre positiv: "Det härliga finns i Call of Duty som många fans vill tillbaka till."

#call-of-duty-ww2, #e3-2017, #hands-on


Medlem

Då det ej nämns i videon så tänkte jag fråga, hur är det med killstreaks m.m.? Är det "minimalt" med killstreaks som i modern warfare 1 eller är det kaosartat som i de senaste spelen?

Avstängd
Skrivet av koleny:

Då det ej nämns i videon så tänkte jag fråga, hur är det med killstreaks m.m.? Är det "minimalt" med killstreaks som i modern warfare 1 eller är det kaosartat som i de senaste spelen?

kolla upp AliA på youtube som spelat MP på E3 mässan, och vad jag såg då han spelade verkar det inte vara överdrivet med killstreaks

Medlem

Kan ett digitalt spel verkligen ta steg "bokstavligt talat"?

Skribent

@koleny: de har ju absolut en mer modern tvist, men de är de är lite som mw2, enligt mig då.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

@koleny: Vad jag har sätt så är det fler streaks än i t. ex MW1 men definitivt mindre än i MW3+ spel. Sen verkar det vara samma system som i de nyare spelen, alltså inte kill streaks utan point streaks.

Avstängd
Skrivet av koleny:

Då det ej nämns i videon så tänkte jag fråga, hur är det med killstreaks m.m.? Är det "minimalt" med killstreaks som i modern warfare 1 eller är det kaosartat som i de senaste spelen?

Såg att killstreaks finns men i WarMode har man inte det verkar det som.

Gillar att CoD får dessa saker, vi har fan haft samma för länge nu.

Medlem

Hur stor chans är det att man kan skapa dedikerade servrar eller iallafall servrar som FAKTISKT GÅR att använda i mer än bara random public där folk springer runt och sprejar sönder?

Kan man stänga av killstreaks? Kan man t.ex. stänga av vissa perks? Alltså göra spelet hyfsat spelbart ändå? För det kunde man i MW1 och det gjorde under för spelet.

twm
Medlem
Medlem

Det första Call of Duty-spelet på länge som verkar lite intessant. Så jäkla törtt på exoskellett och hittepåvapen. Hoppas dock att single player-kampanjen inte blir som de fleta andra CoD-kampnajer, där allt mest går ut på att kuta fram så snabbt som möjligt för att få slut på oändligt respawnande finender.

Medlem
Skrivet av twilek:

Det första Call of Duty-spelet på länge som verkar lite intessant. Så jäkla törtt på exoskellett och hittepåvapen. Hoppas dock att single player-kampanjen inte blir som de fleta andra CoD-kampnajer, där allt mest går ut på att kuta fram så snabbt som möjligt för att få slut på oändligt respawnande finender.

Skulle inte tro för mycket om jag var du. Detta är inget annat än ett vanligt cod i ww2 miljö.

1
Skriv svar