Recension – Arms

Robot
Recension – Arms

Switch-fightingspelet överraskar genom att varken vara bäst eller sämst.

#arms, #nintendo, #switch


Medlem

Bra betyg, spelet känns enormt repetitivt med de valen av möjligheter som finns.

Medlem

Köpte det på releasedagen efter att ha testat betan ett par timmar.
Kul och halv-unikt party-mode (online) samt att rankade matcher finns.

Medlem

Blir nog ett köp när priset har gått ner. Ser riktigt skoj ut, men inget jag skulle betala 5-600kr för.

Avstängd

"En stor del av varje lyckad matchstrategi är möjligheten att kurva ens slag ..."

Kurva? Really? ...

Medlem
Lucas Jones

@Araxes: Jag är ju halvskotte så anglicismer kommer naturligt för mig 😜

Medlem

Är fortfarande rätt sugen på det här spelet. Köper det nog så fort mitt switch kommer tillbaka från reparation. Har tagit 3 veckor nu sen jag lämnade in den. Hoppas på att den kommer tillbaka eller att jag får en ny senast nästa vecka. Finns det någon annan där ute som också fått vänta på sin trasiga switch så länge eller längre?

Medlem

körde skiten ur betan, över 10h och kunde fortfarande inte få nog!
köpte spelet day 1 och trots att jag håller med recensionen till 100% så är spelet fortfarande värt sina 544kr.

Spelet har den där "bara en match till" känslan som få spel framkallar och det är enligt mig tecken på ett bra spel. Sen att Switchen är i tillägg portabel gör det inte lättare att spela mindre. När den ligger där bredvid och viskar till en "en match till".
Håller totalt med om att det är brist på spellägen, här kunde Nintendo presentera en "Story Mode" som kunde göra oss ännu mer kända med den redan älskvärda rostern.

online läget är sjukt beroende framkallande, även här önskar mer valmöjligheter om VAD man vill spela istället för bara Party mode men sak samma, timme efter timme så överraskar denna spel med sin djupa strid system som man konstant håller på och blir bättre på.

1
Skriv svar