Spider-Man, Days Gone, God of War, Detroit – releaserna tightas till

Robot
Spider-Man, Days Gone, God of War, Detroit – releaserna tightas till

Ser alla ut att släppas under första halvan av 2018.

#playstation-4


Medlem

Tyckte iofs Knack 2 verkade klart förbättrat, release efter sommaren, GT Sports vet jag inte, är egentligen ingen bilkille. Men PlayLink tycker jag också verkar kul, som ni verkar totaldissa här på fz.

Medlem
Skrivet av laban005:

Tyckte iofs Knack 2 verkade klart förbättrat, release efter sommaren, GT Sports vet jag inte, är egentligen ingen bilkille. Men PlayLink tycker jag också verkar kul, som ni verkar totaldissa här på fz.

Köpte aldrig Knack 1 men 2an kommer jag faktiskt slå till på då det såg ganska skoj ut. Är inne i en plattforms fas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Till Playstation kommer ändå Uncharted: The Lost Legacy och Horizon The Frozen Wilds, två DLCs visst, men ändå finfina speltimmar att se fram emot

Medlem

@CARTMAN: samma här, köpte aldrig ettan men kommer skaffa tvåan

Medlem

@B-itta: alldeles riktigt, visst det är expansioner, men speltidsmässigt kan de lika gärna räknas som spel då de dessutom är fristående. Glad jag köpte Uncharted 4 billigt med season pass, Horizonexpansionen lär jag också köpa sen, är inte speciellt dyr heller.

1
Skriv svar