Zenimax försöker stoppa försäljningen av Oculus Rift

Robot
Zenimax försöker stoppa försäljningen av Oculus Rift

Det rättsliga bråket är långtifrån över.

#bethesda, #brott-o-straff, #john-carmack, #oculus, #zenimax


Medlem

How nice


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bethesda kommer med Fallout 4 VR och Zenimax vill stoppa försäljningen av Oculus Rift? ...jo jag vet att HTC Vive är en grej också men detta känns ganska baklänges hur som.

Avstängd
Skrivet av Luciphear:

Bethesda kommer med Fallout 4 VR och Zenimax vill stoppa försäljningen av Oculus Rift? ...jo jag vet att HTC Vive är en grej också men detta känns ganska baklänges hur som.

Zenimax är väl kända för att dra igång diverse onödiga saker rätt så ofta, eller jag kanske är helt ute och cyklar nu

Medlem
Skrivet av Pawbeltolaf:

Zenimax är väl kända för att dra igång diverse onödiga saker rätt så ofta, eller jag kanske är helt ute och cyklar nu

Deras jurister verkar väldigt blodtörstiga.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

eld
Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Deras jurister verkar väldigt blodtörstiga.

Zenimax ceo är en jurist, det säger en hel del

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Bethesda kommer med Fallout 4 VR och Zenimax vill stoppa försäljningen av Oculus Rift? ...jo jag vet att HTC Vive är en grej också men detta känns ganska baklänges hur som.

De få kronor som försäljning av Fallout 4 VR kommer inbringa är en droppe i havet av vad Zenimax kommer tjäna på att tvinga fram ett licensavtal med Oculus Rift.

Medlem

Har oculus stulit tekniken tycker jag att de har sig själva att skylla. Blodtörstiga jurister?


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar