Jodå, du kan pirata ensam i Skull & Bones

Robot
Jodå, du kan pirata ensam i Skull & Bones
Avstängd

Mycket bra! Då blir det lätt ett köp.


signatur

PS5 och inget annat.

Testpilot

Jippii , skulle aldrig komma på tanken att spela multiplayer , men nu seglar spelet upp på listan på spel att hålla koll på.

Gillade Black Flag starkt.

Medlem

"inte kommer vara separerad från multiplayer-upplevelsen"

Detta är en förvirrande formulering. Den engelska versionen är "will not be something aside of the multiplayer experience" vilket skulle kunna innebära att den inte bara är en liten sidoupplevelse till multiplayern. Det kan dock lika gärna betyda att de tar efter Titanfall och försöker integrera kampanjen i multiplayern, vilket ju aldrig slutar väl. Finns inget förtydligande får vi väl bara hoppas att det faktiskt är det förra de menar. Sedan tror jag även om det är vad de menar att det är lögn precis som det alltid är när sådant sägs och att kampanjen blir 4 timmar av multiplayermatcher mot bottar med mellansekvenser mellan.

Medlem

Vi får se vad de kommer presentera sen, jag är inte intresserad av multiplayer i första hand utan det är singel-player som lockar mig.
Dock hade jag gillat ett läge med co-op med polare mot AI.

Medlem

Yes! Då kan det nog bli ett köp.

Medlem

Well... For Honor hade "singelplayer" det också.. Vill se mer vad för sorts singelplayer de menar, om det är en enda stor tutorial eller om det verkligen är singelplayer av den gamla skolan som gäller.
Ubisoft har blivit för spelvärlden vad clickbaits är för Facebook ^^

Medlem

Gött mos! AC Black flag var det överlägset bästa och roligaste piratspel med sjöstrider jag spelat sedan Sid Meyers Pirates till Amiga. Ett helt spel byggt på de bästa delarna av Black Flag kan absolut inte gå fel, får inte gå fel, eller rättare sagt, ge fan i att fucka upp detta nu Ubisoft!

Medlem

Detta kommer bli Ubisofts nya flopp, att åka runt och skjuta på varandra i skepp är roligt några gånger. Men sen då?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Detta kommer bli Ubisofts nya flopp, att åka runt och skjuta på varandra i skepp är roligt några gånger. Men sen då?

Du menar som i World of Warships?
Som vad jag vet har en hyfsad mängd spelare.

Medlem
Skrivet av Petah:

Du menar som i World of Warships?
Som vad jag vet har en hyfsad mängd spelare.

Jo, gratis brukar locka en del spelare..

Medlem

@Chomag: du vet att man inte kan kliva ur båten och att bordningar reducerats till en filmsnutt va? För det var en dealbreaker för mig...

Vi får väl hoppas det blir ett Skull & Bones 2 och då med en maffig standalone SP kampanj...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

@Chomag: du vet att man inte kan kliva ur båten och att bordningar reducerats till en filmsnutt va? För det var en dealbreaker för mig...

Nej, visst vet jag inte det.

Har endast förhoppningar om att få spela ett riktigt kul piratlir, som inte är multiplayer eller något slags mmo. Vill bara spontant
segla runt i Karibien och plundra, sänka skepp och ha kul. En mix mellan just Sid Meyers Piraters och Black Flags hade varit det ultimata.

Medlem

@Chomag: ja de ville jag med. Men ubisoft verkar ha reducerat detta till nån slags arena shooter med gamla båtar tyvärr.

Medlem

@oDIRTDIVERo:

Ja, det låter inte alls lika kul om det är som du säger.

Medlem

@Chomag: nä jag blev jättebesviken. Älskar black flag å hoppades ubisoft skulle bygga vidare på det... Men inte på det här sättet.

Medlem

@oDIRTDIVERo: Låter som jag får följa min magkänsla och ignorera detta spelet då. Alla stora färgblock med siffror dödar inlevelsen också. Älskade Black Flag, men får väl spela om det igen istället.

1
Skriv svar