Efter otaliga helikopterkrascher i ett träd får en spelare nog och ber utvecklarna ta bort det

Robot
Efter otaliga helikopterkrascher i ett träd får en spelare nog och ber utvecklarna ta bort det

Märkligt nog lyssnade skaparna av Rising Storm 2: Vietnam.

#reddit, #rising-storm-2, #tripwire, #vietnam


Medlem

Anpassa sig efter situationen föll honom tydligen inte i smaken?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.

Geeks Gaming

Problemet är att när dom fällde de trädet så blev Greenpeace sura och hacka mitt spel så nu har jag svart spawnscreen hela tiden

Medlem

Haha, läste detta på deras forum häromdagen i patchnotesen ni visar på bilden. Riktigt bra spel, behöver lite mer polish bara. RO2 var mästerligt!

Medlem

Kul med lite bevis på att utvecklarna av spel faktiskt är människor Känns ofta som nån typ av robotbranch.

Medlem

Helt rätt. Har man ett jobbigt träd på gården när man ska landa sin helikopter så sågar man ner de själv. Nu fick han lite hjälp. Sugen på å testa detta förövrigt. Är det bra i övrigt?

Avstängd

@Zidious G: Håller med om att det är riktigt bra, bortsett från att 90% av mina deaths är av bullshit som artilleri eller det där planhelvetet som sprayar kulor...

Medlem

Haha, är bilden seriöst från spelet? Ser ut att vara från Vietcong 2 som kom 2005.

Gen
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, är bilden seriöst från spelet? Ser ut att vara från Vietcong 2 som kom 2005.

Det är både fult och har kasst ljud men de jag känner som spelar det säger att det är ruskigt skoj.

Medlem

@Gen: Jag hade kul första 40 timmarna sen tröttnar man på banorna och massa småsaker som fps drops, osynliga väggar, usel hit detection osv.

Jag bodde på hotel under betan/releasen så kan ju vara deras wifi som gjorde att man kunde landa 10 kulor i ryggen på någon för att se spelaren vända sig om och poppa dig med en kula.

Det är ett kul spel men tror inte man ska förvänta sig att det är en "go to" shooter. Spelade ca 50 timmar varav 1 timme av release versionen så jag fick refound på det, kanske köper det senare om det är bättre.

Medlem

@Fr0gg0.: Nog för att vietcong var snyggt för sin tid, så beror det nog mest på personen som screenshottade och hans inställningar. Tycker spelet ser rätt bra ut med höga inställningar.

Men det handlar väl lite om smak också, det är ju inte lika snyggt som bf1. Men jag anser inte att det är fult för det. Dock lite tråkigt att dom körde ue3 och inte ue4.

Medlem

@Elixx: Vänta nu, du körde 49 timmar beta, trött på massa saker som hör till en beta, kör 1 timme release, väntar inte ens på första patchen. xD

Memory leaks fixades med senaste för min del, inga mer dropps. Det enda irriterande nu är en black screen bug som kan ske ibland.

Medlem

Har nog spelat kring 30-40 timmar nu, tröttnat så lägger det åt sidan tills det kommer ordentligt mycket med nytt content. Men 30-40 timmar för det priset jag betalade (Köpt från Greenmangaming) är mer än ok, toppen spel om man gillar deras tidigare titlar.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, är bilden seriöst från spelet? Ser ut att vara från Vietcong 2 som kom 2005.

Den där bilden är knappast maxade inställningar.

Medlem

Underbart! ^^

1
Skriv svar