Battlegrounds rullar bättre efter senaste veckopatchen

Robot
Battlegrounds rullar bättre efter senaste veckopatchen

Gött! Prestanda och kraschproblem, prio 1

Medlem

Nice. Månadsuppdateringen kommer bli fet också.

Medlem

@Nils45: kommer dom lägga till så man kan klättra upp på halvhöga grejer sådär?! Grymt som fan isåfall!

Medlem
Skrivet av Raahzel:

@Nils45: kommer dom lägga till så man kan klättra upp på halvhöga grejer sådär?! Grymt som fan isåfall!

Jupp :). Kommer nästa vecka.

Medlem

Är något hört kring de nya kartorna?

Medlem

Prestandan var just det som gjorde att jag drog av en refound, kanske värt att ta en kik på twitch för att se om den är stabilare nu.

Medlem

@nils45: Tveksamt om vaulting kommer nästa vecka, det står inget om det någonstans.

Medlem

@Elixx: på twitch har spelet flytit på med höga inställningar sen det släpptes typ då streamarna sitter på monsterdatorer så låt dig inte luras xD Själv fick man meh prestanda på lägsta inställningarna. Lade spelet på hyllan när det blev för uppenbart att högprestandarna ägde en i 1 on 1


signatur

Game long and prosper

Medlem

@Javas: Jag körde på en 3770k med 980ti ssd osv, det hackade rejält i vissa miljöer. Har en 1800x nu med snabbare minnen men tvivlar på att 1800x gör några underverk då den presterar som min 3770k i de flesta spel.

FM-guru
F.d. Sisyr

Är så ruggigt dålig på detta spel och lade därför ner det en tid, men lirade två matcher under gårdagen. Tvåa båda gångerna. Lite surt, men ändå. "Det tar sig", sa mordbrännaren. När månadspatchen kommit kanske jag till och med kan få vinna en gång istället för att vara bästa losern...

Medlem

@Sisyr: Fick min första solo Chicken Dinner idag, kändes bra.

http://www.twitch.tv/danthemanswe/v/153596098?sr=a&t=1s

Medlem

@Elixx: Fungerar inte bra på äldre CPU. Gick från min antika i7 930 @ 4Ghz till en 7700K @ 4.8Ghz, innan pendlade det mellan 30-60fps. Nu ligger jag på över 60 hela tiden. Oftast runt 80-110. GPU: GTX 1080.

Medlem
Skrivet av nils45:

Tror dock INTE att detta kommer vara med i nästa månadsuppdatering, detta vara snarare framtidsplaner längre fram som Playerunknown berättade om på E3.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Tror dock INTE att detta kommer vara med i nästa månadsuppdatering, detta vara snarare framtidsplaner längre fram som Playerunknown berättade om på E3.

Hm, kan ha fått miss information om det, däremot vet jag att vaultingen har visats på deras twitter månader innan E3.

Medlem

@Javas: har inte testat spelet på väldigt länge nu så vet inte hur pass bättre optimeringen har blivit. Är du sugen så testa och kör en refound om det skulle vara dåligt


signatur

Game long and prosper

Avstängd

Mer streams när ni spelar tack!


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar