Releasehästryttare
Skitsidor

Hej kära fz läsare!

Skulle vilja ha eran hjälp med att sätta ihop en lista på websidor man kan besöka då man gör nr 2

Här är de som jag besöker idag då man sitter på tronen:

Fz.se (obv)
Sweclockers.com (hårdvarusida)
Rockpapershotgun.com (spelsida)
Thisiswhyimbroke.com (sida för oftast dyra leksaker för alla åldrar)
Engadget.com (tekniksida)
Joblo.com (filmsida)
Rottentomatoes.com (filmsida)

Så om ni har tips om sidor posta de under tack!

Geeks Gaming

Känns som 9gag.com måste med på den listan

Medlem

http://thisiswhyyourefat.com/

Äckligt och ofta läskande på samma gång!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Tolkade tråden som skitsidor "bokstavligt" och FZ var en av dom. xD

Medlem

Lite offtopic kanske, men jag har aldrig förstått grejen med att läsa medan man skiter. Tar typ 1min att skita...


signatur

<3

Releasehästryttare
Skrivet av Mike.K:

Lite offtopic kanske, men jag har aldrig förstått grejen med att läsa medan man skiter. Tar typ 1min att skita...

Personligen tar det 5-10 min, men känner en person som sitter mer än 20 min varje gång, så vi är alla olika

Skribent

http://imgur.com/ Är en av mina absoluta favoriter vid ett toabesök :D. Härligt community där också.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Ambassadör
Xbox

Jag brukar browsa reddit/popular när det är dags för dagens majestätiska korv att göra sin entré. 20-25 min ägnas med fördel åt den aktiviteten.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mike.K:

Lite offtopic kanske, men jag har aldrig förstått grejen med att läsa medan man skiter. Tar typ 1min att skita...

Aha!?, nu förstår jag. Får dra in min stationära dator till badrummet i så fall, vill inte riskera att tappa min platta/mobil i toaletten. Brukar skumma på spelfodral när det är dags.

Medlem
Skrivet av lackis:

Aha!?, nu förstår jag. Får dra in min stationära dator till badrummet i så fall, vill inte riskera att tappa min platta/mobil i toaletten. Brukar skumma på spelfodral när det är dags.

Om du sitter å skiter, hur fan ska du tappa telefonen/plattan i toaletten???

Medlem
Skrivet av Mike.K:

Lite offtopic kanske, men jag har aldrig förstått grejen med att läsa medan man skiter. Tar typ 1min att skita...

Inte om man gör det på rätt sätt

Avstängd
Skrivet av Makkapakka:

Om du sitter å skiter, hur fan ska du tappa telefonen/plattan i toaletten???

Kanske blir nyfiken på vad som händer!, och jag är oerhört smal!

Medlem

Det är inte bra för hälsan att sitta länge på dass.
Bäst att uträtta behoven och gå därifrån.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Det är inte bra för hälsan att sitta länge på dass.
Bäst att uträtta behoven och gå därifrån.

Samtidigt gör det under för den mentala hälsan att ta en paus från omvärlden en stund, så man får väl väga fördelar mot nackdelar och fatta ett beslut själv baserat på vad som är viktigast för stunden.

Medlem

@DeFeCT:

Vill jag läsa så gör jag det i sängen eller en skön fotölj, inte inne på toaletten.
Finns ingen glädje med att sitta och marineras i sina egna bajsångor längre än nödvändigt. : P


signatur

<3

Medlem

Vilken jävla skittråd.

Att folk skiter längre än två minuter är sannerligen inte en skitsak.
Dock inget för mig då jag skiter på en minut sen ut.
Tycker däremot det är trevligt med tipsen på sidor som kan avnjutas i en något exkrement-befriad miljö

Releasehästryttare
Skrivet av Mindrax:

Vilken jävla skittråd.

Att folk skiter längre än två minuter är sannerligen inte en skitsak.
Dock inget för mig då jag skiter på en minut sen ut.
Tycker däremot det är trevligt med tipsen på sidor som kan avnjutas i en något exkrement-befriad miljö

Precis!

Är ju bara för jag personligen besöker dessa sidor då jag skiter som jag ville ha mer tips och dela med mig av de jag hittat, ingen kommer ju stoppa en om man besöker dessa sidor när man åker buss eller bara sitter i en park och chillar

1
Skriv svar