Lite spelkoder bortskänkes/utdelas via Steamgifts

Medlem
Lite spelkoder bortskänkes/utdelas via Steamgifts

Tjo på er här på FZ

Det här postades ursprungligen på systersidan Sweclockers men kanske kan var av intresse även här! (de går ut idag (2017-06-25) vid typ 10.30 tiden

Då tänkte jag ge bort några spelnycklar (steam) igen. Jag använder mig som senast av sidan Steamgifts. Det är en sida där man kan ge bort och vinna nycklar till spel på Steam. Även om jag nu inte är särskilt aktiv på den sidan mer (för många spel i backlog) så har sidan alltid fungerat bra för mig.

Anledningen till att jag använder mig av Steamgifts är för att komma runt det här med"först till kvarn" då spelen slumpas ut bland de som gått med i utlottningen.

Det finns en gräns på att man måste ha spel till ett värde över $100 i sitt spelbibliotek och att dessa spel ej får komma från bundles eller gratiserbjudanden - detta för att minimera risken att folk skaffar flera konton. Jag är medveten om att det kan exkludera en del av er, ber om ursäkt för det och lovar att återkomma senare med spelnycklar som ges ut här i forumet!

Nåja nog rantat här kommer spelen och reglerna

Man måste vara med i Sweclockers grupp på Steam - annars kommer ni ej kunna se giveawaysidorna!
Du bör vara i Sverige när du lägger till spelet/en du vinner i ditt Steambibliotek
Alla giveaways slutar runt 10.30-tiden söndagen den 25 juni 2017
Om du vinner glöm inte att lägga till spelet i ditt spelbibliotek och glöm inte att "mark as received", i annat fall riskerar du att stängas av.
För att vara lite schyssta mot varandra, för allmän god kutym, och för att så många som möjligt ska ha chansen att kunna vinna så kan vi väl försöka att bara "enter giveaway" på de spelen vi är mest intresserad av?

Jag kommer inte hindra er, men om en och samma användare joinar mer eller mindre alla giveaways hen inte har i sitt spelbibliotek och vinner låt säga +6 stycken så blir det lite snett.

Jag kan inte, och kommer inte hindra att detta sker, men jag kommer att lägga in personen på "blacklist" för kommande giveaways från min sida.

The Swapper
Sid Meier's Civilization® V
Psychonauts
Overture
Octodad: Dadliest Catch
Mushroom 11
Jotun
Gunpoint
GRAV
Day of the Tentacle Remastered
Chroma Squad
The Bureau: XCOM Declassified
Brothers - A Tale of Two Sons
Broken AgeThe Bridge
BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien
Back to Bed
2064: Read Only Memories
A Virus Named TOM
No time to explain remastered

Releasehästryttare

10.30 på förmiddagen eller kvällen ?

1
Skriv svar