Quake Champions rakethoppar vidare till Steam

Robot
Quake Champions rakethoppar vidare till Steam
Medlem

Bra. More Steam to the people.!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Saknade bra svar om nätkoden

Nuvarande beta är knappt spelbar. Skott genom väggar, hackigt, aimbots och annat drar ned det enormt. Hoppas dom kollar mer på nätkoden och prestandan snarare än innehåll framöver.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Nuvarande beta är knappt spelbar. Skott genom väggar, hackigt, aimbots och annat drar ned det enormt. Hoppas dom kollar mer på nätkoden och prestandan snarare än innehåll framöver.

Märkligt hur olika upplevelser man kan ha av en beta 😳

Jag är av den raka motsatsen, tycker det fungerar näst intill perfekt.

Det var länge sen jag hade så blodad tand för Quake, tycker de prickat oerhört bra.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Nuvarande beta är knappt spelbar. Skott genom väggar, hackigt, aimbots och annat drar ned det enormt. Hoppas dom kollar mer på nätkoden och prestandan snarare än innehåll framöver.

Dom har nog full koll på det, sen är det knappast samma personer som jobbar med innehållet som jobbar med nätkoden

Betor är ju till för att lösa problem så det är inte konstigt att det fungerar dåligt för vissa.

Medlem

@aeqvist: visst är det så men det har varit alldeles för lite respons på detta område trots att många undrat vilket är lite oroväckande. Dom ska använda betan till det som är viktigt menar jag bara.

Medlem

Det går utför med det sk. "ID software" ... oj vad oväntat.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar