Skräckspelet Until Dawn i Playstation Plus-skörden för juli

Robot
Skräckspelet Until Dawn i Playstation Plus-skörden för juli

I gott sällskap av Game of Thrones och mer!

#game-of-thrones, #sony, #until-dawn


Medlem

Vet inte var man tipsar längre men jag förboka Snes i samband med att inet la upp de på sin sida och tydligen är dom redan slutsålda/bokade och Nintendo skickar ut betydligt mindre än vad som är planerat.

Varför är Nintendo så efterblivna för?

Medlem

Var väl på tiden för en månad med bra spel från PS+. Until Dawn blev dock ganska dyrt för de som betalade för årtal av indieskräp för att få ett dugligt spel genom tjänsten.

Medlem

Until Dawn har jag varit sugen på många gånger under reorna som gått, men har alltid lyckats välja något annat spel. Ska bli kul att spela någon mörk och regnig kväll

Medlem

@Shinsen: Ett riktigt gött spel!

Medlem

Bra spel, dock dåligt optimerat.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Bra spel, dock dåligt optimerat.

jaså? utveckla..

Medlem

Omg va så nära att köpa Until Dawn två gånger under året! Så jäkla gött juli ftw


signatur

Game long and prosper

Medlem

Att ni missade chansen att skriva "I GoT(t) sällskap av mer!"


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

@SWEBarb:
Dålig framerate i mellansekvenserna och långa laddningstider. Läppsynkningen är också lite off vilket är synd, men ett bra spel overall.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Var väl på tiden för en månad med bra spel från PS+. Until Dawn blev dock ganska dyrt för de som betalade för årtal av indieskräp för att få ett dugligt spel genom tjänsten.

Smaken är som baken. Tycker mig fått många bra spel till ps4.

Medlem

Ännu en bra månad!

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Smaken är som baken. Tycker mig fått många bra spel till ps4.

Tråkiga i mitt fall är att jag redan haft många bra spel som vi fått genom PS+. Mina syskon har dock blivit glada för det för nu har dom fått mina fysiska exemplar och i en del fall har jag sålt mina fysiska utgåvor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Nice!

Until Dawn ska bli kul att spela. Blir nog och spela om Game Of Thrones också. Körde det på ps3an så blir väl att ta sig igenom och göra lite andra val på ps4an.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Tråkiga i mitt fall är att jag redan haft många bra spel som vi fått genom PS+. Mina syskon har dock blivit glada för det för nu har dom fått mina fysiska exemplar och i en del fall har jag sålt mina fysiska utgåvor.

whine:
Precis detta som jag kom till tråden för att skriva om.
Dom borde ha nått system för "alternativa titlar", där man kan få nått annat om man redan äger spelen som är aktuella för given månad. Känns så tråkigt att bli snuvad på månadens spel

Spanar man i år så har jag haft extrem otur:
This war of mine, LBP3, Tearaway, Tales of borderland, Life is strange och nu senast Until Dawn är titlar jag redan äger
/whine

Medlem

Attans vad roligt jag hade med Until Dawn. Var bättre än jag väntat mig.
Fast de kunde tonat ner lite på en del överdrivet tramsiga kameravinklar där de "hänger" kvar onödigt länge bara fr att pusha grafik i nyllet på en.
Att sitta onödigt länge och titta på någon som himlar med ögonen "bara för det ser så häftigt ut" tog ur mig ur spelet ibland. Jag ser att ert spel ser bra ut, ni behöver inte trycka ned det i halsen på en.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar