Öppna Destiny 2-betan börjar om två veckor

Robot
Öppna Destiny 2-betan börjar om två veckor

Till PS4 och Xbox One; pc-beta kommer senare.

#beta, #bungie, #destiny-2, #pc, #ps4, #releaselistan, #xbox-one


Medlem

Är det spikat att det blir pc-beta i slutet på augusti? Tycker det sägs alldeles för lite om den, känns som att
de gör de så att de eventuellt kan säga att den kommer försenas.


signatur

In Hoc Signo - PPP

Gnällkuk

Spännande


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vet man lite vad man gör på semestern

Medlem

Här har ni ett fint nyhetstips!

#3742178


signatur

Niet.

Medlem

Inte alls samma sug som före ettan. Känns verkligen som att de tog en expansion från ettan och skrudade om den till ett nytt spel istället.

Cabal igen?!.. på jorden.. låt oss fara till Cabals hemplanet istället. Det hade varit spännande.

Och att vapnen får låsta stats låter väldigt risky. Var ju typ enda anledningen att spela Pve om och om igen.

Medlem

SJUKT JÄVLA HYPAD för Destiny 2! ser ut som en upgraderad Destiny 1.5, men är sjukt taggad. Ska bli PVP all day everyday!

Medlem

Idag zelda och Bf1 imorgon kanske destiny 2 men antagligen så börjar jag inte köra det förens vid den öppna betan. Spelade 1an väldigt mycket så nu är jag rätt så trött. Och tycker inte om att följa alla nyheter om spelet som igentligen inte är så speciella som vissa Youtubeare vill få dom till. Eh jag kanske föreställer och börjar spela betan den 18 iaf.

Medlem
Skrivet av DF08Said:

SJUKT JÄVLA HYPAD för Destiny 2! ser ut som en upgraderad Destiny 1.5, men är sjukt taggad. Ska bli PVP all day everyday!

Whut? Trodde folk köpte detta spel för PVE finns väl mycket bättre PVP shooters ute

1
Skriv svar