Har dataminers hittat platsen för nästa World of Warcraft-expansion?

Robot
Har dataminers hittat platsen för nästa World of Warcraft-expansion?

Ska vi äntligen få ta båten över till Kul Tiras?

#blizzard, #world-of-warcraft


Medlem

Skulle vara en jäkligt stor Ö om det blir av.

Medlem

Slutade spela WoW ca 4-5 månader sedan... Men alla nyheter om expansioner och argus får mig att vilja börja igen.

Medlem

old gods eller sargeras är garanterat nästa.

Sen om den ön har någon roll i det vettifan.

Medlem
Skrivet av Vojvoda:

Slutade spela WoW ca 4-5 månader sedan... Men alla nyheter om expansioner och argus får mig att vilja börja igen.

Det är lite lustigt det där, jag får precis motsatt känsla. Men för ett par år sen skulle jag förmodligen känt som du nu.


signatur

Nämen!

Skribent
Skrivet av Struggle:

Det är lite lustigt det där, jag får precis motsatt känsla. Men för ett par år sen skulle jag förmodligen känt som du nu.

För mig går det i perioder. Jag var en riktig WoW-slav från vanilla fram till och med Wrath of the Lich King. Jag var ganska taggad på Cataclysm, men när den väl släpptes tyckte jag att något saknades, och alla mina timmar varje dag med spelet satte också sina spår. Det blev en lång paus från spelet när jag nådde maxlevel. Återvände först i Pandaria där det var samma resa igen – upp till max sen sluta.

Warlords of Draenor samma igen, med skillnaden att jag efter några månaders paus återvände för att levla lite alts. Legion har hittills varit samma grej och jag håller just nu på med alt-race. Den här gången tycker jag att Blizzard varit bättre på att formulera aktiviteter (world quests som ett av många finurliga exempel jag gillar), och det känns som att jag kan få ut något av spelet fastän jag lirar väldigt casual. Skönt också att de äntligen börjat producera content i snabbare takt.

Utgångsläget för mig personligen är just nu att jag kommer fortsätta spela WoW genom nästa expansion. Men man vet aldrig vad som händer längs vägen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Jag har precis börjat lira WoW igen och jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt, har inte spelat sedan Lich king så jag har en del att ta igen.

På något vis så känns det som att WoW har en stor plats i mitt gaminghjärta, började lira vid vanilla spelade fram till lich king, sedan blev det ett långt break.. men det känns som jag är här för att stanna nu, även om det blir mindre timmar spelade med småbarn och allt vad det innebär.

1
Skriv svar