Super Stardust HD

Inaktiv
Super Stardust HD

Det var en jävla massa snack och spekulationer kring alla dessa "storspel" , Home och Gud och hans moster när vi har den heliga graalen mitt framför näsan på oss i PSN.. Super Stardust HD!

Var jäkligt skeptisk till en början att man skulle betala 70 spänn ( Fan en hel kebabtallrik inklusive 2 liters Cola ju!) för ett litet minispel som verkade vara nåt som brukar ingå i Windows typ.
Men sen blev ja full och glömde bort vad pengar har för betydelse och shoppade ner det till harddrivern och jag är tamigtusan inte besviken! Inte nog med att jag är smalare nu tack vare att jag har inte har råd med en kebabtallrik plus 2 liters Colan utan jag har skitkul med spelet också!

Är det fler som har fastnat för detta banala men ack så beroende framkallande tidsfördriv?
Man varvar det nog ganska snabbt dock om man är nykter och koncentrerar sig men jag har funnit det lika kul oavsett humör^^
Dock har jag inte ens slagit mig in på top 10k på Arcade highscoren men den dagen kommer nog snart! Det är ju trots allt Co-op man ska köra, fullkomligt omöjligt men dubbelt så kul ju!

Tänkte bara skapa en tråd om detta fenomen o se om det är fler som fastnat för liret och kanske har nå tips o trix eller bara kul historier om skiten 8)

Medlem

Stardust HD är riktigt kul Tror jag har typ 8.5miljoner i poäng och ligger runt plats 15-20tusen eller så! Men som sagt, inget lir man ska lira onykter blir lite knepigt när det börjar gå undan

Inaktiv

Jag har stört mig lite på alla dessa Geometry Wars cloner som som är helt kassa.

Har också alldrig spelat spelat som alla dessa spel bygger på robotron.

Men effter att ha läst denna post och läst vad LEVEL tyckte om detta spel så slog jag till bara för att ge spelet ett försök.

Fan det e asbra jag diggar det starkt. Jag tycker det är bättre än geometry wars.

Av mig får det 9/10
Det jag saknar är fler banor och någon from av manual.
För jag har ännu inte lyckats boosta, man ser det om man håller över ikonen på "skrivbordet" och jag har ingen aning på hur man boostar. Jag misstänker att det har något att göra med ikonen nere till vänster men vet ej hur man gör =). Får la testa att trycka på alla knappar som finns nästa gång jag lirar men i morgon blir det warhawk så det blir någon annan dag.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Äh detta går före warhawk alla gånger;) Du boostar med L2 och du gör såna stora bomber med R2.. byt vapen på R1-L1.. gröna skott fungerar bäst mot stenar och vissa fiender ( typ de där vita som blir riktigt många sen) Röda strålen(gold melter) fungerar såklart bäst mot guldstenar och skeppen som kommer med bombtunnor, och isskotten mot is-stenar.
Kan skriva utförligare tips sen om så önskas, måste kolla på lite House MD nu^^

Inaktiv

Japp hittade det igår


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

1
Skriv svar