Quiz – Early access-spel

Robot
Quiz – Early access-spel

Har du koll på spelen under utveckling?

#early-access, #quiz


Medlem

"4/10 Correct answers!
Ganska bra! Du har säkert köpt något av spelen i quizzet."
Absolut inte men även om man bara gissar bör man få 3-4 rätt.

Medlem

"10/10 Correct answers!
Du har koll på early access-läget och säkert också de flesta av trenderna i spelbranschen."

Har ganska bra koll men äger bara ett fåtal av spelen i fråga.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Gnällkuk

9/10, målsnöre


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr

8/10. The Forest och PUBG har jag spelat, resten var chansningar...

Medlem

Hm, vet inte om det här är en trend, men jag är lite småbesviken på de senaste quizzarna. Endast bildfrågor och alternativ återanvänds flera gånger, vilket gör att uteslutningsmetoden kan tillämpas flitigt.

Nu är det här inget liv och död direkt, men jag tyckte det var roligt med textfrågor också.

Medlem

7/10 rätt. Ganska nöjd ändå

Medlem

8 av 10. Föll på två jag aldrig ens har hört talas om, så det är en bra ursäkt, anser jag.

Medlem

5/10 ser det som ett sundhetstecken.

Medlem

9/10, det här är till stor del 'min genre' men jag har ganska lite intresse av alla DayZ-kloner.

3/10 fast jag började snabbklicka mig igenom quizzet när det verkade som varenda jäkla fråga handlade om samma multiplayer och/eller survival titlar. 😐

Medlem
Citat:

0/10 Correct answers!
Det här gick inget vidare. Har du någonsin köpt ett early access-spel?

Hmm..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Lombra:

Hm, vet inte om det här är en trend, men jag är lite småbesviken på de senaste quizzarna. Endast bildfrågor och alternativ återanvänds flera gånger, vilket gör att uteslutningsmetoden kan tillämpas flitigt.

Nu är det här inget liv och död direkt, men jag tyckte det var roligt med textfrågor också.

Håller med. Jag tog säkert 4 av mina 7 rätt genom att utesluta de som redan varit.

Medlem

7/10 här, rätt nöjd ändå!

The Forest är för övrigt ett av de bästa Coop-spel jag kört på länge. Fantastiskt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Måste ju säga att det va ett ganska kasst quizz.
Finns ju ganska många genres i early access men ni valde att bara ha fps/tps liknande.
finns ju RTS och tycoon spel i mängder, och massa andra typer, men nu valde i princip bara överlevnadsspel i detta quizzet.

Medlem

Alla spelen ser ju typ likadana ut, så är man inte insatt blir det svårt att veta.

Medlem

10/10, har kört kanske 5 av de. Gick att utesluta.

Medlem

Busenkelt, har dock flera av dem redan och de övriga har man spanat in ett antal gånger. Men nu har jag sagt åt mig själv (för femtielfte) gången att inte köpa flera early access-spel. PUBG är tänkt att vara mitt sista.

Medlem

3! Mitt utan tvekan sämsta resultat någonsin.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

"5/10 Ganska bra! Du har säkert köpt något av spelen i quizzet."

Haha, nej jag har varken köpt eller spelat något av dem, men jag nog läst om spelen på FZ

Medlem

Nope, ingen koll på Early Access.

Skribent
Skrivet av Phyrino:

Måste ju säga att det va ett ganska kasst quizz.
Finns ju ganska många genres i early access men ni valde att bara ha fps/tps liknande.
finns ju RTS och tycoon spel i mängder, och massa andra typer, men nu valde i princip bara överlevnadsspel i detta quizzet.

Kan tänka mig att det inte blir så kul om man inte gillar survival/shooters. Jag valde att köra den inriktningen för att det just nu är två stekheta genrer som folk inte verkar kunna få nog av. Hoppas nästa quiz faller dig bättre i smaken!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

10/10 tror jag hade koll på hälften.

Medlem
Fel quizz rubrik

@Mattias Frost: Jag gillar survival spel. Det är inte det. Har över 1500h i DayZ morden enligt steam. Spelat Ark Space engineers och ett gäng andra med i hundratals timmar.
Jag klagar bara på att det skulle vara "Early Access" quizz men det va ett "Survival shooter" quizz.

Skulle gärna se ett nytt EA quizz med fler genrer.

1
Skriv svar