Här är modden för dig som önskar att The Witcher 3 var ett survival-spel

Robot
Här är modden för dig som önskar att The Witcher 3 var ett survival-spel

Äta bör man annars dör... Geralt.

#cd-projekt, #moddar, #the-witcher-3


Medlem

Nästa gång vill ja se er rapportera om detta "mysiga" modd som också finns på Nexus.
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2364/?

Medlem

Kan ju säga att Geralt inte råder risk att svälta när jag spelar. Jag undrar snarare hur han orkar alla dessa Chicken Sandwich medan han slåss.

Medlem

Fortfarande inte spelat detta spelet. Kan inte komma in i combaten, funkar inte för mig bara.
Combat systemet i Black Flag har jag inga problem alls med, rätt kul. W3 dock? I don't know, någonting som känns off bara, sättet han rör sig på när han vänder sig om t.ex.

Konstigt som det låter så föredrar jag faktiskt Elder Scrolls combat framför Witcher systemet.

Medlem

ja det är lite knepigt, spec med monstersensitivityn musen har i w3, men om man vänjer sig blir det rätt bra


signatur

//monster

Medlem

@s3ng: Då har du inte spelat Witcher 1 och 2, där är det ännu värre. Men Witcher 3 är ett måste trots det opolerade combat systemet.

Medlem

Börjar finnas gott om trevliga moddar nu. Snart tid att ta ett varv till med spelet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av s3ng:

Fortfarande inte spelat detta spelet. Kan inte komma in i combaten, funkar inte för mig bara.
Combat systemet i Black Flag har jag inga problem alls med, rätt kul. W3 dock? I don't know, någonting som känns off bara, sättet han rör sig på när han vänder sig om t.ex.

Konstigt som det låter så föredrar jag faktiskt Elder Scrolls combat framför Witcher systemet.

Jag hatade det. Jag gillar det inte så värst mycket idag heller, men har lärt mig att spela med det ändå. Storyn är ruskigt välskriven. Ge det ett till försök. Det gjorde jag och jag ångrar mig inte.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Potatisbullen:

Nästa gång vill ja se er rapportera om detta "mysiga" modd som också finns på Nexus.
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2364/?

Haha där har du krigets sanna elände. Friktion kan knäcka den bäste kämpe.

1
Skriv svar